"Twój lekarz"

1. Data: 2005-10-16 19:44:21

Temat: "Twój lekarz"
Od: "Jerzy" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W sobotnim programie "Twój lekarz" na Polsacie był fragment
dotyczący aspiryny, który mógł być dla mnie ważny.
Niestety właczyłem telewizor zbyt późno.
Czy ten program jest powtarzany?
Szukałem w programach podawanych w Internecie, ale coś się
nie zgadza, bo w jednym miejscu znalazłem informację, że był
to odcinek 73 i że powtórka nadawana jest w środę na Polsacie 2,
a w innym miejscu, że program w środę ma numer 77.

A może można ten program ściągnąć z Internetu?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Jurek

P.S. Zadałem to pytanie na pl.rec.telewizja. Nikt nie odpowiedział.

2. Data: 2005-10-17 08:06:32

Temat: Re: "Twój lekarz"
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> W sobotnim programie "Twój lekarz" na Polsacie był fragment
> dotyczący aspiryny, który mógł być dla mnie ważny.

co chcesz wiedziec?

pl

3. Data: 2005-10-17 12:06:32

Od: "Jerzy" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

> co chcesz wiedziec?

Trafiłem na fragment mówiący o badaniach w jakimś specjalnym
instytucie czy instytutach dotyczących właściwości i możliwych
zastosowaniach aspiryny innych niż te znane do tej pory.
Chciałbym dowiedzieć się coś więcej na ten temat.
Ponadto była tam mowa o działaniu antyrakowym i uodparniajacym
aspiryny.
Nie wiem czego dotyczył program zanim włączyłem telewizor.
Chciałbym móc obejrzeć go w całości.

Pozdrawiam
Jurek

test
chudnięcie w chorobie na Alzheimera
Poroblemy po operacji.
POMOCY! Nie moglem NIC powiedziec :(((
Nomenklatura binominalna czarciego ziela