Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą

11. Data: 2007-02-18 20:39:52

Temat: Re: Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
> Każdy sądzi po sobie...zapewne znasz to powiedzenie. ;P
> Więc skoro mi interesowność to jako żywo eTata widać od eTatu który masz za pisanie
tutaj? ;)))
> he he -tio już wszystko wiemy! ;P
> eTatysta...

Od dawna, Skajuś, od dawna wiemy ;)
Nie ten, to tamten ... Nawet za cenę utraty twarzy w oczach innych ...
Ale cóż, wszak to ich sumienie ...lub raczej jego brak...

> Plonkiem niewiele zwojujesz. Chyba ze wśród naiwnych -zawsze ugrasz swoje stadko
żeby poszło za tobą w przepaść...w końcu już tak długo je tu pasiesz/czyt. urabiasz/!
;D

:D

> Wsadź mnie najlepiej do KFa to przynajmniej sobie zaoszczędzisz potu na walczenie z
wiatrakami. :)

:D

> Prawda nas wyzwoli -widac też od eTatowych etatusiów również... ;)

:D

> Ale nie. Zapewne zamierzasz walczyć o swoje /i swojej sfory/ złudzenia do upadłego!
No to powalczymy! powalczymy! :D

:D

> W końcu kto w twoim wieku jest zdolny przyznać się przed innymi /żeby choć przed
sobą/ do zmarnowania sobie i innym takiego kawału życia...

:DDD

> heh...
>
> echild weźże sie wreszcie za swój
> "Zniewolony umysł"...masz jeszcze szansę!
> Choć przy twoim przekonaniu do misji jaką ci powierzono toś prawie stracony...
> :D

Uwielbiam Cię ! :D

Pozdrawiam :)
Magda

---
Dobra -jedną jawną zdeklarowaną zagorzałą wielbicielke już mam. ;P
Magduś -może nie tak ostentacyjnie -co? ;)
Bo mi jeszcze niejakie resztki poczucia zażenowania czyimiś hołdami...zostały...jak
nieprzymierzając upierdliwe resztki kuraka między zębami... ;P

12. Data: 2007-02-18 21:07:41

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 21:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@t...googlegr
oups.com...

napisał:era8dm$u...@n...onet.pl...

ps.com...
> [...]
roups.com...

> [...]
nieprzymierzając upierdliwe resztki kuraka między zębami... ;P

Mam milczeć.Ok. Zrozumiałam :)

Pozdrawiam,
Magda

13. Data: 2007-02-18 21:24:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 21:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
nieprzymierzając upierdliwe resztki kuraka między zębami... ;P

Nno...nnnieezupełnie o to mi chodziło... ;)
Muszę coś na priva wysłać w przeprosiny? :D
Już się robi! ;)))

14. Data: 2007-02-18 21:55:39

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 22:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> ===
> Nno...nnnieezupełnie o to mi chodziło... ;)
> Muszę coś na priva wysłać w przeprosiny? :D

Nie, Sky, ja nie z takich, co to przeprosin za nic wymagają :)
Za co masz przepraszać? Nie wygłupiaj się :)

Pozdrawiam,
Magda

15. Data: 2007-02-18 22:39:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@m...googleg
roups.com...
On 18 Lut, 22:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Już się robi! ;)))

Nie, Sky, ja nie z takich, co to przeprosin za nic wymagają :)
Za co masz przepraszać? Nie wygłupiaj się :)

Nawet niesłusznie wyciągnięty przez któregokolwiek z moich interlokutorów wniosek iż
sugeruję mu "zamknięcie ust" to zawsze moja największa porażka...a mam ich bez
liku...to coś jak doprowadzenie pacjenta do zgonu... :'(
Póki gadki póty szans że coś wartościowego u obu stron zaiskrzy... :)
Więc ludzicha -nie przestawajcie gadać! Pomiędzy sobą, ze mną, z kimkolwiek! :D

PS: Doszło? ;)

Tylko głupcy nazywają samowolę wolnością
Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Nie drażnić płotek...
pl.sky.psychologia