Tylko odbić się od dna...

211. Data: 2014-01-24 18:45:40

Temat: Re: Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie upalny
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Film jest niezłym koncertem postaci kobiecych, matki, trzech córek,
> córki córki i ciotki. Postać Violet (Meryl Streep), choć na niej
> zbudowana cała intryga, IMO nie jest główną, raczej Barbara spina
> wszystko. I w tej roli Julia Roberts dorównuje, a moim zdaniem nawet w
> niektórych momentach przewyższa aktorsko Meryl.
> Wiele jest smakowitych momentów, najlepszy - dla mnie - scena rzucania
> talerzami w trakcie śmiadania ("jedz tę rybę").
>
> Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom, zwłaszcza matkom i córkom, a
> szczególnie takim, co uważają swoje relacje za "nie do końca prawidłowe".

dzięki :)))

ale mam więcej wątpliwości niż miałem przed Twoją recenzją :))))

- Julie lubie
- ryb nie lubie i jak moja - weźmie przykład
i poleci tekstem "jedz te rybę" ? :)))))
- obraz feministycznego kotła - bez jakiegoś
męskiego elementu - godnego choc odnotowania
nie może mi sie podobać
- ponieważ nie jestem ani matką ani córką
wygląda - że nie zaliczam się do targetu ?

Poczekam jeszcze na Ewę
- choć chyba się na mnie troche boczy -
więc nie wiem jak to będzie ...?
:)))))

na razie nasuwa się konkluzja ( pozostając w klimacie wstępu)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=NXfy2Gv-BWQ
:))))

212. Data: 2014-01-24 18:55:46

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:31, Ikselka pisze:

> Nie, bo wrocławianki widocznie łatwiejsze. W kieleckim "medyku" uczyły się
> głownie dziewczyny ze wsi.

"Dziewczyny do wzięcia" widziała? ;)

Pozdrawiam
Paulinka

213. Data: 2014-01-24 19:01:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 18:55:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> "Dziewczyny do wzięcia" widziała? ;)

I na tej podstawie miałby ktokolwiek sobie wyrabiać pogląd o wiejskich
dziewczynach? Dziękuję, postoję, miałam same wiejskie koleżanki w
dzieciństwie (także tym nastoletnim), puszczalskich jak na lekarstwo, a
nawet wcale. Na wsi nikt nie jest anonimowy, to miasto jest pustynią
anonimowości, choć w tłumie.
--
XL

214. Data: 2014-01-24 19:07:46

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 19:01, Ikselka pisze:

> [...]
> dzieciństwie (także tym nastoletnim), puszczalskich jak na lekarstwo, a
> nawet wcale. Na wsi nikt nie jest anonimowy, to miasto jest pustynią

Ten film zobrazował ileś lat temu problem, który NIGDY nie został
rozwiązany. Tylko tyle.
Problem prostytucji wśród studentek, mało tego?

Pozdrawiam
Paulinka

215. Data: 2014-01-24 19:10:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-24 18:45, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisał w wiadomości

> dzięki :)))
>
> ale mam więcej wątpliwości niż miałem przed Twoją recenzją :))))

Ach, jakże mi nie jest przykro z tego powodu.

> - Julie lubie
> - ryb nie lubie i jak moja - weźmie przykład
> i poleci tekstem "jedz te rybę" ? :)))))

Suma też?

> - obraz feministycznego kotła - bez jakiegoś
> męskiego elementu - godnego choc odnotowania
> nie może mi sie podobać

Męski element to raczej trzyma się z dala od magla, o ile życie miłe mu.
No, może wyłączając paniczów pspowiczów

> - ponieważ nie jestem ani matką ani córką
> wygląda - że nie zaliczam się do targetu ?

Tu też: "Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom"?

> Poczekam jeszcze na Ewę
> - choć chyba się na mnie troche boczy -
> więc nie wiem jak to będzie ...?
> :)))))

Jakoś mnie to nie dziwi wcale.

> na razie nasuwa się konkluzja ( pozostając w klimacie wstępu)
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=NXfy2Gv-BWQ
> :))))

http://www.youtube.com/watch?v=dFttaXuC0BM
z konkluzją w klimacie filmu

216. Data: 2014-01-24 19:25:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:07:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ten film zobrazował ileś lat temu problem, który NIGDY nie został
> rozwiązany. Tylko tyle.
> Problem prostytucji wśród studentek, mało tego?

Ty oglądałaś ten film?? gdzie Ty tam masz "studentki" i "prostytucję"?

--
XL

217. Data: 2014-01-24 19:36:03

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 19:25, Ikselka pisze:

> Ty oglądałaś ten film?? gdzie Ty tam masz "studentki" i "prostytucję"?

Połączyłam dwie rzeczy, żeby było szybciej. Wiejskie, proste dziewczyny
i studentki, bo problem jest ten sam, nadal.

Pozdrawiam
Paulinka

218. Data: 2014-01-24 20:03:14

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-24 18:45, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:
..

> Ach, jakże mi nie jest przykro z tego powodu.

ale czemu ?
czujesz się zobowiązana do upraszczania
życia i wyborów - zagubionym rybakom/grzybiarzom ? :))))))

> Suma też?

jak to ryba to (chyba) też :)))

> Męski element to raczej trzyma się z dala od magla, o ile życie miłe mu.
> No, może wyłączając paniczów pspowiczów

no tu raczej już tylko niedobitki -
i pewnie kamikadze ? :)))))

> Tu też: "Polecam rodzicom i dorosłym ich dzieciom"?

to tak jakby wszystkim tu obecnym ?
- więc doprecyzowanie - "w szczególności..... "
uznałem za właściwe określenie targetu
Ale wygląda, że jak zwykle przeintrpretowałem :))))

> Jakoś mnie to nie dziwi wcale.

że poczekam ? - czy że sie boczy ? :)))))))

ge&v=NXfy2Gv-BWQ

> http://www.youtube.com/watch?v=dFttaXuC0BM
> z konkluzją w klimacie filmu
zanczy :
jak się nieznasz to spadaj na drzewo ?
czy raczej - dobry chłop to chłop poza domem ?
:))))))))))))

219. Data: 2014-01-24 20:12:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 18:45, intuicjonista pisze:
> Poczekam jeszcze na Ewę - choć chyba się na mnie troche boczy - więc
> nie wiem jak to będzie ...? :)))))

Ja się boczę? Wręcz przeciwnie - odchudzam się po prostu. ;-P

Znam trochę upodobania Qrze, więc podejrzewam, że nasza opinia będzie
troszkę podobna.

Ewa

220. Data: 2014-01-24 20:13:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 19:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-24 18:45, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

> Jakoś mnie to nie dziwi wcale.

Coś chyba przegapiłam w takim razie. Jakiś boczek czy cuś...

Ewa

Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?