USG

1. Data: 2003-02-17 20:55:17

Temat: USG
Od: "student AE" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dostałem zdjęcia USG w postaci elektronicznej i chciałbym je obejrzeć u
siebie na komputerze, problem w tym że nie wiem jakiego programu użyć. Pliki
nie posiadają rozszerzeń. Na płycie znajduje się plik "Dicomdir" (bez
rozszerzenia) oraz folder "Stu00001" w którym jest następne 6 folderów o
nazwie "Srs0000X" (X - od 1 do 6) w tychże widać po 12 plików "Img0000X"
(X - od 1 do 12, bez rozszerzeń). Każdy z plików ma 130kb. "Dicomdir" ma
23kb.
Jeżeli ktoś wie czym można to odczytać to proszę o podanie nazwy programu.

Kamil D.
k...@g...pl; gg# 1328918

2. Data: 2003-02-17 20:56:48

Temat: Re: USG
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b2ri25$1m0$1@news.onet.pl, student AE <k...@p...onet.pl>:
> [...]
> z plików ma 130kb. "Dicomdir" ma 23kb.
> Jeżeli ktoś wie czym można to odczytać to proszę o podanie nazwy

Ciezko zgadnac, jaki to format, skoro nie ma rozszerzen, ale wiekszosc
popularnych formatow graficznych wspiera znakomity, maly, darmowy, szybki
IrfanView:

http://www.irfanview.com/

--
Robert

3. Data: 2003-02-17 21:03:20

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "student AE" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pliki
> nie posiadają rozszerzeń. Na płycie znajduje się plik "Dicomdir" (bez

Sprobuj cos z tego
http://www.psychology.nottingham.ac.uk/staff/cr1/dic
om.html
T.

4. Data: 2003-02-17 21:30:52

Od: "student AE" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedź. Już sobie oglądam:)

soczewka toryczna.... znowu problem
czerniak, zwykłe znamiona czy po prostu paranoja?
Pielegniarki i kolczyki nius TV I program
Bol jadra w czasie abstynecji seksualnej
Opalanie sie przez szyby.