soczewka toryczna.... znowu problem

1. Data: 2003-02-17 20:12:50

Temat: soczewka toryczna.... znowu problem
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas kolejnej wizyty u okulisty przy dobieraniu soczewek torycznych
okazało się że soczewka rotuje o 10 st, OK dostałem nową soczewkę do
przymierzenia, teraz mam efekt taki że po 3,4,5 godzinach zauważam że
soczewka i tak mi się przekręca i do d... widze, jak ją delikatnie przekręce
to przez chwilę jest ok a potem znowu się przekręca, mam pytanie jak duża
zmiana kąta jest odczuwalna dla oka, moc cylindra -1,25 10st, (180 st
okulary) i drugie czy takie swobodne pływanie soczewki jest możliwe i jaka
jest przyczyna, dodam że wcześniej miałem soczewkę Bausch na próbe a teraz
Johnson, jeśli to może mieć jakieś znaczenie.

2. Data: 2003-02-17 21:48:10

Temat: Re: soczewka toryczna.... znowu problem
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest przyczyna, dodam że wcześniej miałem soczewkę Bausch na próbe a teraz
> Johnson, jeśli to może mieć jakieś znaczenie.

skoro za duzo sie przekreca, to znaczy ze jest zle dobrana, prawdopodobnie
za luzna.
Oko odczuwa zmiane kata indywidualnie, niektorym nie przeszkadza 20 stopni,
niektorym nawet 3 stopnie robia problem. Przy soczewkach kontaktowych
standard wynosi plus minus 5- 10 stopni.
Ja osobiscie preferuje Bauscha, uwazam go za dobrego Forda, Johnsony za
Dawoo. Ale zawsze to indywidualna sprawa, jezeli ktos woli i dobrze toleruje
Johnsony to jest ok.

casus

czerniak, zwykłe znamiona czy po prostu paranoja?
Pielegniarki i kolczyki nius TV I program
Bol jadra w czasie abstynecji seksualnej
Opalanie sie przez szyby.
ZANIK MIĘŚNI.POSZUKUJE PILNIE INFORMACJI!!!!