USG w badaniu owulacji ??

1. Data: 2003-06-14 10:03:57

Temat: USG w badaniu owulacji ??
Od: "JoANNA" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedawno miałam badanie USG po "wypadku przy pracy" (30h po) i pani dr
stwierdziła, że istniało ryzyko zapłodnienia.. Mam więc pytanie - na
podstawie czego mogła tak stwierdzić? I na ile to jest pewne? Domyślam się,
że nie zobaczyła komórki jajowej na ekranie ;) Może jakieś zwęzenie jajowodu
albo co? Pomóżcie bo czeka nas tydzień wyczekiwania (stosunek odbyliśmy 18
dni po rozpoczęciu ost miesiączki)..

Dziekuję za odpowiedzi
Aśka

2. Data: 2003-06-14 10:36:15

Temat: Re: USG w badaniu owulacji ??
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoANNA <f...@l...z.pl> napisał(a):

> Niedawno miałam badanie USG po "wypadku przy pracy" (30h po) i pani dr
> stwierdziła, że istniało ryzyko zapłodnienia..

A czemu zapłodnienie jest ryzykiem? Może to dar :)

> Pomóżcie bo czeka nas tydzień wyczekiwania (stosunek odbyliśmy 18
> dni po rozpoczęciu ost miesiączki)..

Chyba trzeba poczekać. Choć podobno są już dostępne jakieś testy, które
jeszcze przed miesiączką mogą wskazać. Ale lepiej chyba poczekać i mieć
względną pewność.

Pozdrawiam, cokolwiek będzie, będzie dobrze :)

3. Data: 2003-06-14 11:01:08

Od: "JoANNA" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu zapłodnienie jest ryzykiem? Może to dar :)

Dobra, dobra ;) Może byśmy się najpierw pobrali :P :)

Rownież pozdrawiam

4. Data: 2003-06-14 12:38:27

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno miałam badanie USG po "wypadku przy pracy" (30h po) i pani dr
> stwierdziła, że istniało ryzyko zapłodnienia.. Mam więc pytanie - na
> podstawie czego mogła tak stwierdzić?

na podstawia wygladu jajnika, bo w kazdym okresie cyklu wyglada trochę
naczej , a fachowiec jest w stanie ocenić , w jakim okresie właśnie jestes
monika

Kapsylki z ekstraktem z zielonej herbaty - pytanie
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
drogi moczowe
Preparat odchudzający
Woda pod skórą po opuchliźnie