USUNĄĆ CIĄŻE??!!!

1. Data: 2003-05-12 23:36:42

Temat: Re: USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:3EC02D77.455FCDAF@sitefinder.pl>
LMB napisał(a):

> Hmm, nie będę bawił się w domorosłego psychologa, ale wygląda na
> to, ze masz problem. Umniejszasz czyiś wysyłek. Ciekawe po co, za
> mała wartość własna?

Masz racje. Nie powinienem umniejszac jej wysilku, jakim bylo napisanie
na grupe.
Dzielna dziewczyna!

> Oczywiście, czekałabyś tylko na to, żeby dowiedzieć się ze jesteś
> w ciąży. Z jakimś bubkiem z klasy.

Tak, czekalabym ;-)

> To nie aborcja dorosłej kobiety, ale gówniary, której ta ciąża
> zagraża.

"Oceniasz. Nie masz do tego prawa" LMB

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Latwiej ci zachowac twarz, gdy kilka na zmiane masz

1. Data: 2003-05-13 06:35:59

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> znowu???ja
>
> Nie przejmuj sie nim bo ja od razu zorientowalem sie ze to idiota.

Jeżeli to prawda to wszystko co napisałeś poniżej to bredzenia
idioty - mówisz dokładnie to samo co KOMINEK tylko(trochę) innymi
słowami

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-05-13 06:48:51

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszysia" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> MAM 15LAT...WPADLAM Z MOIMCHLOPAKIEM... JESTEM W DRUGIM MIESIACU
> CIAZY...RODZICE JESZCZE NIC NIE WIEDZA...STRASZNIE SIE
BOJE....MARCIN-0JCIEC
> DZIECKA NALEGA ABYM JE USUNELA...JA TEGO NIE CHCE...CO ROBIC??!!

A ja Ci odpowiem tak :
Gdyby moja córka przyszła do mnie w wieku 15 lat i oznajmiła mi że jest w
ciąży .. pewnie bym spadła ze stołka ...
... ale nie czas myśleć i rozpamiętywać o tym co było w takiej sytuacji ...
bo to oczywiste że zawaliłaś na całej linii.
Problem w tym co będzię ... lepsze dla Ciebie dla dziecka i dla wszystkich
To bardzo trudna decyzja .. jednak nie wiem .. czy lepsze jest zaryzykowanie
zdrowiem i "psychika" czy macieżyństwo w wieku 16 lat ..
tu bardzo duże znaczenie miałoby podejście do tego Twoich rodziców i jeśli
masz z nimi dość dobre "układy" i są wyrozumiali,
są w stanie zapewnić Tobie i Twojemu dziecku pomoc materialną to powinnaś
się zastanowić nad jego urodzeniem.
Mam koleżankę która "wpadła" kiedy miała 15 lat urodziła dziecko i wcale
tego nie żałuje - wręcz przeciwnie...
skończyła szkołe, skończyła studia, znalazła faceta i jest ok, ale otrzymała
pomoc od rodziców i bez tego nie miałaby nic.
Przemyśl to sobie dobrze .. bo dziecko to jeszcze nie koniec świata, a ze
swoja psychiką będziesz musiała żyć do końca swoich dni.

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-05-13 07:37:37

Temat: Re: NIE - Re: USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:

> Usunięcie ciąży to morderstwo i masz rację, że nie chcesz tego robić.
> Marcin to skurwiel, który ma gdzieś, że usunięcie ciąży grozi Ci bezpłodnością.

Jak możesz piętnastoletniej dziewczynie pisać takie bzdury? Ma 15 lat,
jest w ciężkm problemie - a ty obrałeś sobie ją jako ofiarę nawracania
na swoją wiarę. Jak możesz narażać ją na jeszcze większy stres?

Usunięcie ciąży nie jest zakwalifikowane jako morderstwo - polecam
lekturę Kodeksu karnego.

[...]
> Co do strachu to ludzie jak dzieje dziejami zawsze bali się nieznanego,
> zwykle - niepotrzebnie. Po fakcie się z tego śmiali :)

Tak, ona będzie się śmiać z tego, że urodziła dziecko w wieku lat
szesnastu. Szczegolnie będzie się śmiać jak zacznie korzystać ze
wspaniałego systemu opieki socjalnej naszego Państwa, który nie
istnieje.

Czy ty posiadasz wyobraźnię i wizję tego, co się stanie? Dziewczyna ma
może jakieś aspiracje, może nie jest z powiatu człuchowskiego, gdzie
żadnej przyszłości nie ma?

> Porozmawiaj z rodzicami, powiedz im, że będziesz potrzebować ich wsparcia
> bo sama zostaniesz matką. Na pewno Ci go nie odmówią.

Oczywiście. Ucieszą się, że dziewczyna, której ledwo "prokurator zszedł
z majtek" jest w ciąży. I natychmiast zapomną o swoich planach względem
córki. Bo przecież jest w ciąży.

> A dziecko to przede wszystkim kolejna miłość, kolejne szczęście, po jego
> urodzeniu nie będziesz sobie wyobrażać życia bez niego. :)

Bzdura, po co znowu dziewczynie mieszasz! Takich kolejnych miłości jest
aż za dużo w przytułkach i na ulicach! Nie widzisz? To zapraszam na
wycieczkę. Nie trzeba jeździć za miasto, żeby zobaczyć rodziny z ośmioma
dziećmi. Gdzie oni mieli mózg? Nawet jak się pracuje, to nie można
takiej gromadki utrzymać.

> pozdrawiam

nie bądź do tego hipokrytą, przecież wcale nie chcesz dla niej dobrze.
ciebie interesuje to dziecko tylko.

> Arek

LMB

--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================

1. Data: 2003-05-13 07:45:57

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Głupia to moze jest, ale przynajmniej stara się coś z tym zrobić.

To znaczy poszła do lekarza, zrobiła wszystkie badania, zdrowo sie odzywia
itp???
Skąd o tym wiesz?

> Słusznie? Zostawić ciążę w wieku lat piętnastu ? Doskonała decyzja....

Z tego co przeczytałam, jej nikt nie zgwałcił, była na tyle 'dorosła', ze
poszła z kims do łozka. Nie słyszałam jeszcze o zapłodnieniu przez
zapylenie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-13 07:47:39

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Oczywiście, czekałabyś tylko na to, żeby dowiedzieć się ze jesteś w
> ciąży. Z jakimś bubkiem z klasy.

Mogła z tym "bubkiem" nie lądowac w łozku.

BTW dlaczego piszesz o nim per 'bubek' - przeciez teraz proponuje jej to
samo co Ty.

> To nie aborcja dorosłej kobiety, ale gówniary, której ta ciąża
> zagraża.

Jestes jej lekarzem? Nie? To skad wiesz, ze ciąża jej zagraża?

1. Data: 2003-05-13 07:47:58

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kszysia:
> ...JA TEGO NIE CHCE...CO ROBIC??!!

Skoro nie chcesz, to sprawa prosta.
Chyba nie zyjesz wylacznie po to aby realizowac zachcianki innych?

Zrob tak jak dyktuje Ci serce i w tej sprawie zdecydowanie nie sluchaj
tego, czego inni oczekuja od Ciebie.

Czarek

1. Data: 2003-05-13 07:49:19

Od: Loonie <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003 01:05:09 +0200, LMB wrote:

> [...]
> Dostaniesz zastrzyk i/lub pigułkę dopochwową i może wszystko się
> rozejdzie.

> Nie muszą.

> Chora jesteś? Przecież ta ciąża ci zagraża

> Myśleć, do cholery! Powinnaś za karę zostać wysłana do klasztoru! A
> swojego chłopaka powinnaś zbluzgać za podobne bezmózgowie.

> Na razie zadzwoń pod te telefony:
> (0-prefix-22) 635 93 92 - Federacja na rzecz kobiet i planowania rodziny
> tel/fax: (0-prefiks-22) 622 13 26; 622 78 02; 622 97 92 OŚRODEK
> INFORMACJI ŚRODOWISK KOBIECYCH

> Trzymaj się, bo łatwo nie będzie. I zbieraj te 1500 złotych.

Sarakastyczny LOL. IMO twoje rady są toksyczne. Sam jesteś zagrożeniem. :-\

--
Loonie
Dookoła wiosna, ptaki drą ryje, kwiaty czuć, a oni nic! - Amor

1. Data: 2003-05-13 07:49:51

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Szybko! 8 tydzień to granica stosowania leków wczesnoporonnych.
> Dostaniesz zastrzyk i/lub pigułkę dopochwową i może wszystko się
> rozejdzie.

Rozejdzie? Organizm wchłonie jako dodatkową dawke glukozy dla organizmu???

> Nie muszą.

Zastanów sie co piszesz.

> Chora jesteś? Przecież ta ciąża ci zagraża

Dlaczego namwiasz ją do czegos czego ona nie chce, w dodatku namawiasz ją do
działan niezgodnych z prawem.
I spytam sie ponownie - skad wiesz, ze ta ciąza zagraza jej zyciu lub
zdrowiu?

> Trzymaj się, bo łatwo nie będzie. I zbieraj te 1500 złotych.

Przeciez jesli ciaza jest zagrozeniem dla jej zycia i zdrowia ( ciągle to
podkreslasz) to zabieg bedzie miec wykonany bezpłatnie, wiec na co te 1500
zł?

1. Data: 2003-05-13 07:50:49

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Oczywiście. Ucieszą się, że dziewczyna, której ledwo "prokurator
> zszedł z majtek" jest w ciąży. I natychmiast zapomną o swoich planach
> względem córki. Bo przecież jest w ciąży.

Skąd wiesz jak zareagują jej rodzice? Rozmawiałes juz z nimi o tym?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Zapytanie.
co za zycie...
Charyzma i charyzmatycy
patologiczny przejaw niezadowolenia - przyklad
POMOCY!!!!!!!