Ubezpieczenie

1. Data: 2003-05-14 10:06:33

Temat: Ubezpieczenie
Od: Dziuch <dziuch@_WYKASTRUJ_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jestem w tej chwili w takiej sytuacji, ze nie mam zadnego
ubezpieczenia zdrowotnego. Jestem studentem 1 roku studiow zaocznych i
nie zglosilem sie do urzedu pracy. Jako ze w perspektywie mam
"zaklepana" prace od poczatku lata na dluzej to nie ma juz co isc do
urzedu pracy. Potrzebuje jednak nowych okularow, bo poprzednie ulegly
wypadkowi :), to czy mimo nie posiadania ubezpieczenia moge pojsc do
okulisty (nie prywatnie)? Czy moge isc w ogule do jakiegos lekarza
(nie prywatnie) w tej sytuacji?

A i tak BTW ile moga kosztowac teraz nowe okulary? Tamte kupowalem
jakies 5 lat temu.

Pozdrowionka
--
Dziuch

2. Data: 2003-05-14 10:09:45

Temat: Re: Ubezpieczenie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziuch" wrote:

> wypadkowi :), to czy mimo nie posiadania ubezpieczenia moge pojsc do
> okulisty (nie prywatnie)? Czy moge isc w ogule do jakiegos lekarza
> (nie prywatnie) w tej sytuacji?

Mozesz, ale i tak wystawią Ci rachunek za wizytę.

> A i tak BTW ile moga kosztowac teraz nowe okulary? Tamte kupowalem
> jakies 5 lat temu.

oprawki: od 50 zł do 2500 zł ( drozszych jeszcze nie przymierzałam, choc
pewnie są).
Szkła - zalezy od producenta, od tego czy szkła czy plastiki, i tego czy
beda z antyreflksem, hydrofobowe i z dziesiatkami inych bajerów. Ja bym sie
szykowała na wydatek minimum 200 zł.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

3. Data: 2003-05-14 10:19:39

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" wrote:

> Mozesz, ale i tak wystawią Ci rachunek za wizytę.

Aha, jesli chodzi tylko o dobranie siły szkieł to mozesz sie dowiedziec czy
w Twoim miescie w którym sklepie z okularami nie przyjmuje okulista za
darmo.
W Poznaniu, jest Fielman, na Sw. Marcinie. Bez kolejek, miło, fachowo, za
darmo.

4. Data: 2003-05-14 11:00:13

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziuch <dziuch@_WYKASTRUJ_TO_o2.pl> napisał(a):

> Jestem w tej chwili w takiej sytuacji, ze nie mam zadnego
> ubezpieczenia zdrowotnego. Jestem studentem 1 roku studiow zaocznych i
> nie zglosilem sie do urzedu pracy.

Witaj...

Moja siostra studiuje zaocznie. Urząd pracy przestał ostatnio płacić składki
zdrowotne, ale u osób do 26 roku życia, te składki są w ramach składek
płaconych prze rodziców. Korzysta się z takiej książęczki dla członków
rodziny ubezpieczonego. Może warto w ten sposób? Do lata jeszcze trochę czasu
zostało, lepiej być jednak ubezpieczonym.

Pozdrawiam...

5. Data: 2003-05-14 12:34:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mozesz, ale i tak wystawią Ci rachunek za wizytę.

Dokladnie - moze Cie przyjac kazdy okulista w panstwowej jednostce sluzby
zdrowia, ale skoro nie jestes w stanie przedstawic dowodu ubezpieczenia to
bedziesz miec wystawiony rachunek/

> [...]
> Szkła - zalezy od producenta, od tego czy szkła czy plastiki, i tego czy
> beda z antyreflksem, hydrofobowe i z dziesiatkami inych bajerów. Ja bym

Znizka na okulary ( w ramach ubezpieczenia ) w chwili obecnej jest bardzo
niska, obejmuje tylko ulge na szkla do wysokosci limitu - czyli cca 7-10 zl
za jedno szklo. Reszte placisz.

casus

nuva ring
cierpię i nikt mi nie może pomóc