Obfita miesiączka -jak pomóc ???????

1. Data: 2003-05-14 07:52:14

Temat: Obfita miesiączka -jak pomóc ???????
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bardzo rzadko pisze zapytania ,ale tym razem postanowiłem zapytać.
moja żona odstawiła tabletki antykoncepcyjne i właśnie dostała miesiączkę
która jest bardzo obfita.
Powiedzcie mi jak mozna pomóc organizmowi w tym by nie uległa wykrwawieniu
.Czy sa jakieś tabletki pomocne w produkcji krwi ,co można było by stosować
w cyklu miesięcznym by dać organizmowi troche wytchnienia ,by zaopatrzyć go
w jakieś minerały czy witaminy by produkował więcej krwi czy jak tam .
A może są jakieś preparaty obniżające krwawienia.
Z góry dziękuje za odpowoiedzi.
Janusz

2. Data: 2003-05-14 19:28:29

Temat: Re: Obfita miesiączka -jak pomóc ???????
Od: "Patrycja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Bardzo rzadko pisze zapytania ,ale tym razem postanowiłem zapytać.
> moja żona odstawiła tabletki antykoncepcyjne i właśnie dostała miesiączkę
> która jest bardzo obfita.
ciach
> Janusz

Ja przy braniu tabletek miałam właśnie mniej obfitą, ale kiedy chciałam
zmienić tabletki na inne (tańsze) krwawiłam przez cały miesiąc, w przerwie
kiedy miało wystąpić krwawienie też, a potem wróciłam do poprzedniej wersji
(ile można miesiączkować), może to kwestia dobrego doboru tabletek?
Patrycja

3. Data: 2003-05-14 19:40:56

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na obfitsze krwawienia: ziołowy Hemorigen lub coś na receptę, ale to już
zadanie dla lekarza
profilaktyka anemii, np. Falvit, Biovital tbl

Rak, a badanie krwi.
odczyn potu? (rozowe koszulki :-)
Sanatorium "na krtań i struny" - gdzie?
żółte paznokcie