rower a pryszcze

1. Data: 2003-05-14 06:09:19

Temat: rower a pryszcze
Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zaczełem w tym sezonie jeździć 70 km /dziennie na bike'u + często gram w
piłkę, no i niestety jakieś syfy mi się pojawiły na twarzy, owłosionej
skórze głowy plecach. W tym tygodniu trochę pada i niestety nie jeżdżę na
rowerze więc skóra jest lepsza, ale w nastepnym pewnie pogoda bedzie dobra
więc trochę by się pojeździło. Macie jakieś sposoby jak się przed syfami
zabezpieczyć, bo z rowera niechcę rezygnować

pzdr SebaXYZ

2. Data: 2003-05-14 07:57:38

Temat: Re: rower a pryszcze
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZZZ wrote:
> [...]
> więc trochę by się pojeździło. Macie jakieś sposoby jak się przed syfami
> zabezpieczyć, bo z rowera niechcę rezygnować

Jestes pewien, ze zwiazane to jest z jazda na rowerze?
Ile masz lat?

Anka

3. Data: 2003-05-14 09:29:18

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes pewien, ze zwiazane to jest z jazda na rowerze?
> Ile masz lat?
> Anka

pewnie nie tyle z jazda na rowerze co z wysilkiem fizyczny, potem itp...

4. Data: 2003-05-14 11:34:59

Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" > Jestes pewien, ze zwiazane to jest z jazda na
rowerze?
> Ile masz lat?

26 lat i chodzi tu głównie o wysiłek

pzdr sebaXYZ

5. Data: 2003-05-14 11:38:26

Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i do tego skóra strała sie strasznie tłusta mimo używania mydła
wysuszającego - Protex

pzdr SebaXYZ

6. Data: 2003-05-15 10:15:40

Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczełem w tym sezonie jeździć 70 km /dziennie na bike'u + często gram w
> piłkę, no i niestety jakieś syfy mi się pojawiły na twarzy, owłosionej
> skórze głowy plecach. W tym tygodniu trochę pada i niestety nie jeżdżę na

to dokladnie odwrotnie jak u mnie. Jak sobie pojezdze to skora sie ladnie
czysci a jak nic nie robie to pojawiaja sie syfy. Latem praktycznie nie mam
z tym problemow ale zima cokolwiek zjem to wyladuje na skorze.

recepta..? potrzebna pomoc
Lep a testy!!!
JAKI LEK BEZ RECEPTY??
zamienniki Ketokonazolu?