Uczcie się rosyjskiego

101. Data: 2010-05-02 21:09:08

Temat: Re: Uczcie się rosyjskiego
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 May 2010 22:24:42 +0200, Chiron napisał(a):

> Torpedy kawitacyjne- podano niedawno. Wtedy dawały one w razie konfliktu
> praktyczne panowanie pod wodą (oczywiście, przy uzbrojeniu w nie całej
> floty, i jednocześnie przy braku podobnych rozwiązań u przeciwnika)

Ciekawe, po co im one, nie?
:-)

102. Data: 2010-05-02 21:14:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dokładnie takie mam wrażenie. Nie bez powodu zasugerowałam niedawno, że
> Stalker jest być moze z zawodu tzw "trepem"...

Potraktujcie to inaczej. Wy piszecie scenariusze, ja wam piszę do nich
recenzje :-) Surowym okiem krytyka weryfikuję, sprawdzam, zadaje
dodatkowe pytania, wyszukuję błędy, odrzucam co sie nie nadaje :-)

Stalker, i to naprawdę nie moja wina, że po weryfikacji z waszych
scenariuszy zostają tylko okładki. Macie po prostu fatalny warsztat :-D

103. Data: 2010-05-02 21:16:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ciekawe, po co im one, nie?
> :-)

Zastanówmy sie chwilę. Do czego może służyć torpeda? Do gry w
badmintona? :-)

Stalker

104. Data: 2010-05-02 21:17:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 22:58:50 +0200, Stalker napisał(a):

> I ja się przecież konkretnie Ciebie właśnie pytam: Jak miałaby TERAZ
> wyglądać NASZA wojna z Rosją. Właśnie od strony technicznej.
> Próbuję właśnie przejść z tych waszych ogólnych teorii, na konkrety.
> Np. na sposób realizacji. I co? I rozbijam sie o mur. O mur z dziur :-)

Przeciez mówię, ze żadnej wojny z Rosjanami nie będzie. Po raz n-ty
powtarzam: po prostu wejdą/interweniują. Kiedy będą uważali za stosowne i
pod byle pretekstem, np żeby chronić rurociągi lub innym fikcyjnym albo i
bez spowiadania się. I nikt im nic nie zrobi. Nasi sprzymierzeńcy z zachodu
na pewno nie, a my sami - cóż, smutne i straszne, co teraz powiem, i servce
mnie boli, kiedy to mówię, ale poniekąd to sama przyroda wyeliminowała
naszych "najlepszych" dowódców lecących gremialnie jednym samolotem, bo to
zaprawdę "niewojskowa" była decyzja, żeby tam gremialnie wsiąść... a
reszta, któa ich zastąpi, z natury rzeczy raczej nie jest od nich lepsza
taktycznie... bo i tamci, i ci, zapewne podczas wojny zgrupowaliby się
wszyscy w jednym bunkrze, zeby ich łatwiej było wrogowi namierzyć i
eliminować za jednym zamachem (nomen omen).

105. Data: 2010-05-02 21:21:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 23:14:50 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
>
> Stalker, i to naprawdę nie moja wina, że po weryfikacji z waszych
> scenariuszy zostają tylko okładki. Macie po prostu fatalny warsztat :-D

Jesteś wojskowym?

106. Data: 2010-05-02 21:22:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 23:16:45 +0200, Stalker napisał(a):

> Zastanówmy sie chwilę. Do czego może służyć torpeda? Do gry w
> badmintona? :-)
>
> Stalker

Inaczej: przeciw komu im one?

107. Data: 2010-05-02 21:33:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> wszyscy w jednym bunkrze, zeby ich łatwiej było wrogowi namierzyć i
> eliminować za jednym zamachem (nomen omen).

Powyższy scenariusz tylko dobitnie świadczy o oderwaniu od
rzeczywistości. Ja już nawet nie wspomnę o rozhisteryzowanej ignorancji
w tematach obronności i ocenie stanu psychicznego Polaków, ale...

Ciągle brakuje najważniejszych odpowiedzi:

1. PO CO Rosjanie mieliby wchodzić do Polski?

2. W jaki sposób miałaby przebiegać okupacja? Czy ty zdajesz sobie
sprawę z tego jakie siły i środki muszą zostać użyte do kontroli kraju
wielkości Polski? Czy wydaje Wam się, że na Kremlu siedzą idioci, którzy
nie potrafią wyciągać wniosków z konfliktów zbrojnych ostatnich
dziesięcioleci?

Stalker

108. Data: 2010-05-02 21:36:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Inaczej: przeciw komu im one?

Nie wiem, powiedz...

Stalker, no dawaj ciekaw jestem odpowiedzi

109. Data: 2010-05-02 21:37:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> [...]
> konfliktu praktyczne panowanie pod wodą (oczywiście, przy uzbrojeniu
> w nie całej floty, i jednocześnie przy braku podobnych rozwiązań u

Rzeczywiście, niedawno. Styczeń 2001 - w oficjalnym czasopiśmie.
http://archiwum.wiz.pl/2001/01074400.asp

--
Pozdrawiam - Aicha (dzięki, Stalkerze, za inspirację:))

110. Data: 2010-05-02 21:40:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Jakież to argumenty zbiłem JEDNOSTRONNIE (i czy można argument zbić
> dwustronnnie? ;-)) I jakie pominąłem?

Bo chyba czytamy dwie różne dyskusje :-)

Jak do tej pory rozmowa przebiega mniej więcej tak: Rzucacie jakąś tezę,
a ja proszę o jej doprecyzowanie i ew. ustosunkowanie się do moich pytań
odnoszących się do tej tezy...

W sumie nawet nie zdążyłem zbić żadnego argumentu, bo jak? Pytaniami? :-)

Stalker

Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie
wydumałam tełorie...
Napierdalski ogłosił
SENS - Poradnik Psychologiczny