Uczelnie medyczne

1. Data: 2001-02-21 19:44:25

Temat: Uczelnie medyczne
Od: "loopfer" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tegorocznym maturzystą. Proszę o pomoc w wyborze Akademii Medycznej.
W grę wchodzi Białystok,Warszawa,Kraków, Gdańsk.
Proszę o pomoc.
Pozdrowienia.
l...@w...pl

2. Data: 2001-02-22 13:43:53

Temat: Re: Uczelnie medyczne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Feb 2001, loopfer wrote:

> Jestem tegorocznym maturzystą. Proszę o pomoc w wyborze Akademii Medycznej.
> W grę wchodzi Białystok,Warszawa,Kraków, Gdańsk.

ja z tej grupy wybralbym Krakow albo Gdansk -> ale to moj wybor ...
a prawde mowiac konczylem Poznan ale nie ma go na tej liscie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-02-24 00:27:42

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh, a ja wybralbym Wrocław....

...ale tez go nie ma.....

:-(((

a czemu akurat te uczelnie zostaly do wyboru???

bo do krakowa napewno bym sie nie pchal,,,,,

Użytkownik loopfer <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:971ata$26l$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-02-24 18:34:59

Od: "DOMARAJ" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

konczylem szczecin ale do Krakowa - samobojca!!!!!(Polskie piekło)

5. Data: 2001-02-24 18:47:22

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DOMARAJ <d...@i...pl> napisał:

> konczylem szczecin ale do Krakowa - samobojca!!!!!(Polskie piekło)

Mam kumpla na farmacji w Krakowie.
Mieszka z dwoma gościami z medycyny.
Nie robią nawet 50% tego co ja na SLAM i nie poświęcają na to nawet połowy
tego czasu.
A stypendia naukowe mają znacznie wyższe...

Relatywizm.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

6. Data: 2001-02-25 14:13:52

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam wybrałbym Wa-wę, najmniej synalków i córeczek przed ew.
zatrudnieniem, łatwiej się zaczepic

7. Data: 2001-02-25 23:10:47

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boze chron Cie przed Wroclawiem... i wiez mi ze wiem co mowie... (choc nie
jestem lekarzem)
Lukasz
l...@p...pl

8. Data: 2001-02-28 13:35:40

Od: "Monique" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skonczylam Krakow. Uczelnia fajna ale pracy po niej nie znajdziesz chyba ze
ojciec profesor a matka docent - medycyny oczywiscie.M.

Citrosept - warte to cos?
Blagam pomocy!!!
Ratujcie moje włosy!!!
MIESZANKI ZIOLOWE