Udział w mieszkaniu lokatorskim (TBS)

następny post »
From: "prezi" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Udział w mieszkaniu lokatorskim (TBS)
Date: Sun, 19 Jun 2005 20:12:19 +0200

Witam!
Niestety muszę odstąpić udział w TBS-ie.
Kiedy przystępowałem do TBS, spełniałem wszystkie wymogi co do zarobków,
braku posiadania mieszkania i wogóle.....
Jest to mieszkanie lokatorskie a więć nie mogę go sprzedać na wolnym rynku.
Wycofując się ze spółdzielni dowiedziałem się że na pieniądze mogę czekać
ponad rok czasu...
i to w dodatku bez rewaloryzacji po 5 latach!!!
A propo - mieszkanie będzie oddane dopiero w sierpniu... spółdzielnia miała
problemy
ale to już historia. Banki wykupiły udziały, posprzedwały mieszkania i
spółdzielnia działa....

Pytanie 1: Czy ktoś z Was odstępował prawo do mieszkania lokatorskiego?
Jeśli tak to jaka jest droga? Chciałbym odzyskać przynajmniej
zrewaloryzowany wkład tj. ok. 10 tys. zł.
NIe mogę liczyć na to jeśli wystąpię ze spółdzielni - jeśli wogóle - to
oddadzą mi tylko czysty wkład
sprzed 5 lat!

Pytanie 2: Czy może ktoś reflektuje na taki udział? :)
Warszawa / Rondo Wiatraczna / 10p. / 42m

Pozdrawiam,
Maciej