Ulgi na telefon

11. Data: 2004-11-24 11:06:22

Temat: Re: Ulgi na telefon
Od: "gabrielf" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odpowiem krótko w IDEI od ok 4 -5 lat mam 50% ulgi w abonamencie, jak jest
w TP-sie nie wiem ( trudno nosić telefon z kablem w kieszeni : )).
Skoro decyduję się na komórke to czy zasadne jest posiadanie tel.
stacjonarnego. Uważam, że od tego należałoby rozpocząć rozważanie - co
właściwie jest mi potrzebne. Co stanowi większy priorytem dla mojej obecnej
sytuacji : czy tel. satacjonarny, czy komórka , którą mam zawsze pod ręką

Pozdr
Gabrycho Cieszyn PL

12. Data: 2004-11-24 15:21:35

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dobry wieczór,

[......]
> Nieistotne czy ma sie grupe inwalidzka czy orzeczenie o stopniu
> niepelnosprawnosci to to samo.

Nie to nie jest to samo ale to jest OT.

No a w styczniu ....... po Nowym Roczku zapewne i nowości nie zabraknie.

> Dziekuje za dyskusje

Ja również.
Życzę Wszystkim miłego wieczoru,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

13. Data: 2004-11-24 16:36:45

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

od 5 lat posiadam telefon komorkowy na niepelnosprawna corke
(niepelnoletnia) w sieci idea
twedy to dostalam znizke i place 50% abonamentu a reszte mam tak jak
pozostali uzytkownicy..
w ostatniej promocji miglam zmienic aparat ale okazalo sie ze ten ktory ja
chcialam nie byl w ofercie i musialabym zerwac umowe.. a nowa obowiazywalaby
na 2 lata 50% a potem juz normalnie 100% abonamentu.

co do TPSA nie ma znizek dla niepelnosprawnych ruchowo.

pozdrawiam anka

14. Data: 2004-11-24 20:16:55

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

"> od 5 lat posiadam telefon komorkowy na niepelnosprawna corke
> (niepelnoletnia) w sieci idea
> twedy to dostalam znizke i place 50% abonamentu ... ... "
======
Ponieważ jest kilka glosow w temacie - dla wyjasnienia przytaczam aktualne
przepisy. HuSadam

Udziela się rabatów w opłatach za usługi telekomunikacyjne, zwanych dalej
"Rabatami", osobom niepełnosprawnym:
1) za przyłączenie urządzenia końcowego do sieci telekomunikacyjnej TP
S.A. w wysokości 50% ceny za przyłączenie,
2) w abonamencie standardowym miesięcznym w wysokości 50% opłaty
abonamentowej.( dla innych usług ulgi nie przysługują)

§ 2
Rabatów udziela się na podstawie orzeczeń:
1) Powiatowego lub Wojewódzkiego Zespołu Orzekającego o Stopniu
Niepełnosprawności wydawanych w oparciu o ustawę z dnia 27
sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu
osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123 poz. 776 z późn. zm.)
oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 maja 2002
r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu
niepełnosprawności (Dz. U. Nr 66 poz. 604), zwanego dalej "Rozporządzeniem",
zgodnie z zasadami określonymi w § 3,
2) lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wydawanych w
oparciu o Ustawę z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i
rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. Nr 162 poz. 1118 z późn.
zm.), zgodnie z zasadami określonymi w § 4.

§ 3
Na podstawie orzeczeń Powiatowego lub Wojewódzkiego Zespołu Orzekającego o
Stopniu Niepełnosprawności Rabaty przyznaje się
osobom niepełnosprawnym:
1) w przypadku uszkodzenia wzroku - z orzeczeniem znacznego stopnia
niepełnosprawności, w przypadku wystąpienia naruszenia
sprawności organizmu w zakresie spowodowanym przez przyczynę, o której mowa
w § 26 pkt 1 lit. h) Rozporządzenia (wrodzone lub
nabyte wady narządu wzroku powodujące ograniczenie jego sprawności,
prowadzące do obniżenia ostrości wzroku w oku lepszym do
5/25 lub 0,2 według Snellena po wyrównaniu wady wzroku szkłami korekcyjnymi
lub ograniczenie pola widzenia do przestrzeni zawartej w
granicach 30 stopni),
2) w przypadku uszkodzenia słuchu - z orzeczeniem znacznego lub
umiarkowanego stopnia niepełnosprawności, w przypadku wystąpienia
naruszenia sprawności organizmu w zakresie spowodowanym przez przyczynę, o
której mowa w § 26 pkt 1 lit. i) Rozporządzenia
(głuchoniemotę, głuchotę lub obustronne upośledzenie słuchu niepoprawiające
się w wystarczającym stopniu po zastosowaniu aparatu
słuchowego lub implantu ślimakowego),
3) w przypadku zastosowania przez Zespół Orzekający łączonej przyczyny
niepełnosprawności:
a) z orzeczeniem znacznego stopnia niepełnosprawności, jeżeli w łącznej
przyczynie niepełnosprawności występuje naruszenie
sprawności organizmu w zakresie spowodowanym przez przyczynę, o której mowa
w § 26 pkt 1 lit. h) Rozporządzenia,
b) z orzeczeniem znacznego lub umiarkowanego stopnia
niepełnosprawności, jeżeli w łącznej przyczynie niepełnosprawności występuje

naruszenie sprawności organizmu w zakresie spowodowanym przez przyczynę, o
której mowa w § 26 pkt 1 lit. i) Rozporządzenia.

§ 4
Rabaty przyznaje się osobom niepełnosprawnym na podstawie orzeczeń lekarza
orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o:
1)
2) całkowitej niezdolności do pracy, ustalonej na podstawie art. 12
ust. 2 Ustawy wymienionej w pkt 1, które traktowane są na równi z
orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.

§ 5
Rabaty udzielane są osobom niepełnosprawnym, które ukończyły 16 rok życia, w
związku z § 2 ust. 1 Rozporządzenia.

§ 6
1. Rabatów, o których mowa w § 21, udziela się także osobom
niepełnosprawnym, które nabyły prawa do ulg na podstawie:
1) przepisów rozporządzenia Ministra Łączności z 21 października 1996
r. w sprawie określenia zakresu dostępu osób
niepełnosprawnych do świadczonych usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o
charakterze powszechnym, jeżeli stopień
niepełnosprawności orzeczony został na okres stały; w przypadku okresowego
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności udziela się
rabatów na czas w nich określony,
2) uchwały nr 85/01 Zarządu TP S.A. z dnia 29.05.2001 r. w sprawie
udzielania rabatów w opłatach za usługi telekomunikacyjne osobom
niepełnosprawnym,
3) uchwały nr 180/01 Zarządu TP S.A. z dnia 16.10.2001 r. w sprawie
udzielania rabatów w opłatach za usługi telekomunikacyjne
osobom niepełnosprawnym.
2. Legitymacje (orzeczenia) dokumentujące niepełnosprawność z tytułu
uszkodzenia wzroku czy słuchu wystawione przed dniem wejścia w
życie przepisów Rozporządzenia zachowują ważność na czas w nich określony.

§ 57
1. Wymienione wyżej uprawnienia dotyczą także prawnych opiekunów osób
niepełnosprawnych, przy czym rabat może otrzymać albo
osoba niepełnosprawna uprawniona do uzyskania rabatu albo jej prawny opiekun
w razie stałego lub czasowego zamieszkiwania opiekuna
prawnego razem z osobą niepełnosprawną.
2. Pod pojęciem stałego lub czasowego zamieszkiwania, określonym w ust.
1, rozumie się stałe lub czasowe zameldowanie
niepełnosprawnego i opiekuna prawnego w tym samym lokalu mieszkalnym.

To z grubsza chyba najważniejsze.
Pozdrawiam
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

Zatrudnie asystenta osobistego - Gdansk
REFUNDACJA KOSZTOW APARATU SLUCHOWEGO
SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA
Zapraszam na obóz nurkowy dla niepełnosprawnych
grupa integracyjna, towarzystwo, fundacja -jak do tego podejść ?