Uporczywe bóle głowy

1. Data: 2003-04-28 22:26:16

Temat: Uporczywe bóle głowy
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Może mi ktos pomoże.Od sierpnia ubiegłego roku, córka, która ma 17 lat skarzy
się na silne bóle glowy.Jest przebadana neurologicznie, wykonano rezonans
głowy, badał ją laryngolog, okulista....I nic.Ma dośc niskie RR tętnicze, ale
nic poza tym nie znależli...
Jest na lekach p/bólowych, które już na nią nie działają, poza tym boję się o
jej żołądek.
Nie jest to zapewne migrena, jak próbują mi wmówić, bo głowa boli ją rano, w
południe i wieczorem.Trwa to codziennie do tygodnia, czasami i dwóch.
Są to bóle które powodują ból oczu i skroni tak silny, że nie da się do siebie
momentami nawet dotknąć.
Proszę, jeśli ktoś może mi pomóc, niech do mnie napisze.
Zrozpaczona mama.

2. Data: 2003-04-28 22:55:06

Temat: Re: Uporczywe bóle głowy
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Są to bóle które powodują ból oczu i skroni tak silny, że nie da się do siebie

ale migrena tak wlasnie wyglada. Boli jak diabli, jednostronnie,
kilka niekiedy dni, bez przerwy. moze byc z aura lub bez.
jesli tak ja zdiagnozowali to pewno to jest to. na migrene malo
jakie sr przeciwbolowe dzialaja, najlepiej sprawdzaja sie leki
przeciwmigrenowe.
iwon(k)a

3. Data: 2003-04-29 00:43:50

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż <h...@p...onet.pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:
> Może mi ktos pomoże.Od sierpnia ubiegłego roku, córka, która ma
17 lat skarzy
> się na silne bóle glowy.

Jeśli chcesz być bliżej prawdy sądzę, że pl.sci.medycyna byłaby
bardziej na miejscu.
Tam siedzą raczej kompetentni ludzie i prędzej mogliby coś
powiedzieć.

--
Z. Boczek
Lubię seks. Czasem jednak wolę sikanie.

4. Data: 2003-04-29 06:28:47

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głowy, badał ją laryngolog, okulista....I nic.Ma dośc niskie RR tętnicze,

Nie zawadzi wykonać rentgen kręgosłupa (odcinek szyjny) - to wyjaśniło moje
prywatne bóle głowy (a były straszne).
ER, od tego czasu przy komputerze w kołnierzu Szanca

5. Data: 2003-04-29 07:32:23

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
<h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> głowy, badał ją laryngolog, okulista....I nic.Ma dośc niskie RR tętnicze,

Moze dobrze byloby zbadac poziom hormonow. Niedawno czytalam, ze jest to
jeden z glownych powodow bolow migrenowych.

Pozdrawiam
Goska

6. Data: 2003-04-30 08:07:56

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Gocha (k...@o...pl) dostałam taką:

> Moze dobrze byloby zbadac poziom hormonow. Niedawno czytalam, ze
> jest to jeden z glownych powodow bolow migrenowych.

No właśnie, u mnie bóle głowy właśnie takie ciągłe, nawet przez 2
tygodnie, przy czym budziłam się z coraz większym bólem każdego dnia,
były swoistym zespołem napięcia przedmiesiączkowego...

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

7. Data: 2003-05-02 11:02:18

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<h...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Witam wszystkich.
> Może mi ktos pomoże.Od sierpnia ubiegłego roku, córka, która ma 17
lat skarzy
> się na silne bóle glowy.

Proponuje wizyte u dentysty. Wystarczy jeden troche nadpsuty zab, by
bole glowy byly bardzo silne.

Warto wybrac sie tez do ginekologa....

magda

8. Data: 2003-05-03 15:12:37

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
siebie
> momentami nawet dotknąć.
> Proszę, jeśli ktoś może mi pomóc, niech do mnie napisze.

Jakbym siebie widziała, całe lata męczyłam się z bólami głowy. Wszyscy
mówili migrena od tego się nie umiera trzeba leki pzreciwbólowe. Lekarze
przepisywali, ja łykałam ostatnio był tramal do 4 tablete i taki odjazd, ze
o mało nie przejechałam się na tamten świat. dopiero wtedy lekarz uwierzył
że od tego też się umirea i było skierowanie do poradni leczenia bólu. Są
leki przeciwbólowe, ale kilka w miesiącu i są leki naczybiowe, dobierane
przez anestezjologa i nie ma takich potwornych ataków bólu, że mózg wydawał
się być na wierzchu.
I córka może mieć już w tej chwili bóle z tzw. odbicia, czyli wynikajće z
nadmiaru środków przeciwbólowych.
proponuję nie wyjdź z gabinetu dopóki nie dostaniecie skierowania do poradni
leczenia bólu. A i to nie prawad że tam dają leki na bazie narkotyków.
owszem tym którzy cierpią na nowotwpry, a w każdym innym przypadku starają
się ograniczyc ilość środków pzreciwbólowych do niezbędnego minimum
Jo

szablony zaproszeń
Ja chyba zwariowałam :-)))))
Zainwestuj we własne małżeństwo!