szablony zaproszeń

1. Data: 2003-04-28 18:49:48

Temat: szablony zaproszeń
Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mamy zamiar sami sobie zaprojektować i wydrukować zaproszenia na ślub. Czy
znacie może jakieś strony z elementami graficznymi do zaproszeń? Jakieś
ramki, kwiatki, obrączki, pary ;-)....
Przegoogliłem sporo, ale niestety najczęściej to "order cd-rom"....:-(((

Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Pozdrr.,
Boa.

2. Data: 2003-04-28 19:44:20

Temat: Re: szablony zaproszeń
Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za wszelką pomoc z góry dzięki.
> Pozdrr.,
> Boa.

Witaj
W jakim programie bedziesz projektowac Wasze zaproszenie?
Mogę Co poszukac takich motywów w klipartach z Corela (pliki z rozszerzeniem
*.cdr).
Jeżeli chcesz je, to daj znac na priva.
13 lat temu też mielismy ten problem i zrobilismy sobie duzo fajnych,
czarno-białych zdjęc. Zrobiliśmy taką pocztówke. Jako okładke zaproszenia
wykorzystalismy takie zdjęcie, gdzie smiejemy sie i machamy wszystkim (
"hejo !!"). Wydruk był z drukarki laserowej i jak na tamte lata wyszło
całkiem fajowo.

Miłego
Agata

Ja chyba zwariowałam :-)))))