Upośledzenie funkcjonowania nerek a bez gorączkowe przeziębienia

1. Data: 2021-11-05 19:59:34

Temat: Upośledzenie funkcjonowania nerek a bez gorączkowe przeziębienia
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytają o sprawie 30-letniej Izabeli która zmarła w Pszczynie zwróciłem
uwagę że wspominają o bezwodziu jako bezpośredniej przyczynie. Kojarzę
rodzinną ginekolog jak kiedyś mówiła że przyczyną bezwodzia może być np.
upośledzone funkcjonowanie nerek. Ostatnio słuchałem materiał w którym
lekarz wspomniał że nieprawidłowe funkcjonowanie nerek może skutkować
np. brakiem gorączki przy przechodzeniu wielu chorób jak chociażby
zwykłego przeziębienia lub też rozwijające się nowotwory mogą sprawiać
że przestaniemy gorączkować w okresach choroby.

Starsza osoba z rodziny ostatnio pochwaliła mi się, że nie boi się
żadnych chorób, bo nigdy w życiu nawet gorączki nie miała. Czy to co
wyżej napisałem ma sens i powinienem polecić jakieś kierunkowe
przebadanie się tej osobie?

Mateusz Bogusz

2. Data: 2021-11-10 14:10:43

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.11.21 um 19:59 schrieb Mateusz Bogusz:
> [...]
> żadnych chorób, bo nigdy w życiu nawet gorączki nie miała. Czy to co
> wyżej napisałem ma sens i powinienem polecić jakieś kierunkowe

O q*! Zastanawiam sie czy sie bać, bo choć zdarzało mi sie w dawnych
czasach mieć goraczke i to nawet solidna (do 41), ale od paru lat drobne
przeziebienia powoduja u mnie temperatury do 38°. A ogólnie jakoś rzadko
osiagam przepisowe 36,6 i nie dochodze do 36°. Coś jest ze mna nie w
porzadku, moze powoli stygne (ten wiek!), a moze powinienem sprawdzić
termometry?
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB

3. Data: 2021-11-23 02:37:17

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:iv1umkF1euaU1@mid.individual.net>
user Sylvio Balconetti pisze tak:

> A ogólnie jakoś rzadko
> osiagam przepisowe 36,6 i nie dochodze do 36°. Coś jest ze mna nie
> w porzadku, moze powoli stygne (ten wiek!), a moze powinienem
> sprawdzić termometry?

pierwsze co wymiana termostatu w ciemno ;)

też tak mam

i wszędzie mi duszno i gorąco, wsiadam do kolejki, autobusu i płynę.
Chodzę w tszercie gdy murzyni i hindusi już w kurtkach canada goose
expedition.

--
Piter

zdrowie ile cię trzeba cenić
ten tylko się dowie kto cię stracił

Trumna
losartanum + indapamidum
czy lekarze nadal będą się chować przed pacjentami?
No i po covidzie:)
trafiony zaszczepiony