Trumna

1. Data: 2021-11-03 19:40:09

Temat: Trumna
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
Szczelne.
Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
Chyba nie, a tam tej spore litry.

Robert

2. Data: 2021-11-04 19:38:17

Temat: Re: Trumna
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:6182d781$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
user Robert Wańkowski pisze tak:

> [...]
> Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą
> reagują? Chyba nie, a tam tej spore litry.

Kwas solny i woda wyżrą w końcu dziurę.
Czasu ma mnóstwo. Gorzej jakby zalewali w szkle.

A wiadomo po co to ludzie robią?
Boją się robaków?
Mają nadzieje na sklonowanie?

System operacyjny i tak przepada.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

3. Data: 2021-11-05 10:30:27

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-11-04 o 19:38, PiteR pisze:
> A wiadomo po co to ludzie robią?

Na czas transportu, to widzę tu jakieś wytłumaczenie.
No i chyba jedyny sposób, aby trumna pozostała w "miejscu publicznym".

4. Data: 2021-11-07 06:26:04

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2021-11-03, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> Nie ma grupy funeralia, to może tu... :-)
> Bywa, że chowają w metalowych trumnach. A nawetw dwóch, jedna w drugiej.
> Szczelne.

Jedyny MZ racjonalny powód to zabezpieczenie na czas transportu, a potem
przecież bez sensu nowa trumna i przekładanie nieboszczyka więc się
pewnie w takiej chowa.

Reszta to różne przesądy.

> Co się dziej z ciałem? Mi to jakoś podchodzi pod profanację.
> Po jakimś czasie w środku chyba zupa. Czy cynk lub ołów z wodą reagują?
> Chyba nie, a tam tej spore litry.

Pewnie zupa i to taka fajna pod ciśnieniem. Cynk może i reaguje, ale
myślę, że to zupełnie bez znaczenia w porównaniu z resztą procesów.

--
Marcin

5. Data: 2022-03-03 14:00:24

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spód i wieko niegdyś lutowane dziś sklejane silikonem takim najtańszym (czyli pewnie
octowym) ciekawe po ilu miesiącach się
rozszczelnia.

-----
> pod ciśnieniem. Cynk może i reaguje, ale myślę, że to zupełnie bez znaczenia w
porównaniu z

losartanum + indapamidum
czy lekarze nadal będą się chować przed pacjentami?
No i po covidzie:)
trafiony zaszczepiony
co pokazała nam pandemia