Usuwanie niewyrośnietej 8-semki

1. Data: 2007-09-04 18:01:07

Temat: Usuwanie niewyrośnietej 8-semki
Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może miał tego typu zabieg, bo nie wiem czy po tym będę mógł na
drugi dzień
iść normalnie do roboty czy może później jest ból nie do zniesienia bo to
przecież zabieg chirurgiczny

2. Data: 2007-09-04 18:24:26

Temat: Re: Usuwanie niewyrośnietej 8-semki
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bison" <> napisał w wiadomości > Czy ktoś może miał tego typu
zabieg, bo nie wiem czy po tym będę mógł na
> drugi dzień

> hej miałam usuwaną w lipcu, sam zabieg nie boli po zabiegu
bierzesz ketonal...więc tez nie boli...ja przez ponad 3 mcy nie miałam
czucia w policzku przerwała mi jakis nerw..więc do roboty możesz isć..chyba
że poprosisz to może da ci zwolnienie bo to w końcu zabieg chirurgiczny
Ania

3. Data: 2007-09-04 20:45:55

Od: "sagitta" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugi dzień
> iść normalnie do roboty czy może później jest ból nie do zniesienia bo to

Po usunieciu dolnych osemek przez 3 dni umieralam z bolu, natomiast po
gornych nie musialam brac nawet specjalnie zadnych painkillerow.

4. Data: 2007-09-05 06:50:51

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

sagitta pisze:

> Po usunieciu dolnych osemek przez 3 dni umieralam z bolu, natomiast po
> gornych nie musialam brac nawet specjalnie zadnych painkillerow.

a dlaczego? miałaś jakieś powikłania? może ruszyłaś opatrunek i nie mógł
się zrobić zakrzep?

pytam sie bo czeka mnie to samo - dwie górne 8. mam już wyrwane, jedna
poszła kiepsko bo wyjąłem nieświadomiejęzykiem opatrunek, a druga
przeszła ok...

5. Data: 2007-09-05 16:13:40

Od: "sagitta" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pytam sie bo czeka mnie to samo - dwie górne 8. mam już wyrwane, jedna
> poszła kiepsko bo wyjąłem nieświadomiejęzykiem opatrunek, a druga przeszła

Miałam zaszyte bo usuwane byly zeby jeszcze nie wrosniete. Podobno tak jest,
ze gorzej sie usuwa dolne osemki. Przy ich usuwaniu mialam obwiercana kosc
wokol zeba co dodatkowo bolalo po zabiegu, przy gornych tylko podwazono mi
zeba, bez obwiercania.

6. Data: 2007-09-05 16:38:14

Temat: Re: Usuwanie niewyro
Od: Basia lub Damian <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja właśnie miałam wycięta 8-kę 23/08, na przeciwbólowych byłam do 29/08.
24/08 wzięłam sobie wolne. Nie było źle, ale bez przeciwbólowych nie
dałabym rady. Bolało mnie gardło przy przełykaniu bo szwy miałam
założone. Teraz został dość głęboki zębodół, który muszę płukać za
pomocą strzykawki, żeby wytworzyć ciśnienie i porządnie wypłukać
wszystko ze środka.
Aaaaaaaaaa, jeszcze do dzisiaj nie mam czucia w części brody bo mam
podobno uszkodzony jakiś nerw i podobno długo to odchodzi.

Pozdrawiam i powodzenia

7. Data: 2007-09-06 10:47:57

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia lub Damian pisze:
> [...]
> Aaaaaaaaaa, jeszcze do dzisiaj nie mam czucia w części brody bo mam
> podobno uszkodzony jakiś nerw i podobno długo to odchodzi.

nie pocieszacie mnie dziewczyny :(

8. Data: 2007-09-06 17:49:02

Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe czy dostane zwolnienie lekarskie na dzień po zabiegu?

9. Data: 2007-09-06 18:34:52

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bison" <> napisał w wiadomości > Ciekawe czy dostane zwolnienie
lekarskie na dzień po zabiegu?

musisz dobrze rozegrać scene po zabiegu i barwnie opisać jak xle znosisz
tego typu zabiegi...głowa boli, mdłości, mdli widok krwi..i robić minę Kota
ze Shreka:).Powodzenia

10. Data: 2007-09-06 19:03:29

Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

> musisz dobrze rozegrać scene po zabiegu i barwnie opisać jak xle znosisz
> tego typu zabiegi...głowa boli, mdłości, mdli widok krwi..i robić minę
> Kota ze Shreka:).Powodzenia
Czyli generalnie od stomatologa nie dostane takiego zwolnienia, ale skoro
tak mówisz żeby grać to może da się jakoś iśc do roboty...oby

Katar sienny a ciaza
"krosta"
Lekarz "od" łysienia Kraków
Angina a Augmentin?????
Rezonans magnetyczny głowy prośba o interpretację.