test na alergi

1. Data: 2007-09-04 18:03:43

Temat: test na alergi
Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój syn za 3 tygodnie ma mieć wykonane testy na alergię, jednocześnie
lekarz przepisał : Alvesco 160 (wziewy) i Buderhin (aerozol do
nosa).Ponieważ słyszałam ,że miesiąc przed testami nie powinno się zażywać
żadnych lekarstw mam wątpliwości, czy faktycznie powinnam zastosować te
leki? (sytuacja zdrowotna syna nie wymaga natychmiastowego leczenia-
długotrwały umiarkowany katar i czasem kaszel).
Pozdrawiam.A.

2. Data: 2007-09-06 20:31:02

Temat: Re: test na alergi
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Sep 2007, fafik wrote:

> lekarz przepisał : Alvesco 160 (wziewy) i Buderhin (aerozol do
> nosa).Ponieważ słyszałam ,że miesišc przed testami nie powinno się zażywać

leki wziewne odstawia się na kilka dni przed testami (przyznam,
że nie pamiętam dokładnie jak to jest w standardach ale zdaje się,
że na 2-3 dni) - zapytaj w pracowni, która robi testy.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2007-11-13 15:57:00

Od: "news.tpi.pl" <k...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leki? (sytuacja zdrowotna syna nie wymaga natychmiastowego leczenia-
> długotrwały umiarkowany katar i czasem kaszel).

proponuję zmianę lekarza!
gdzie on studiował skoro takich podstaw się nie nauczył?
domyślam się że lekarz zarabia na wykonywaniu testów każdemu jak leci a nie
na leczeniu,
poza tym my się że najpierw należy wykonać badanie krwi na alergię i jeśli
takie badanie ją potwierdzi, dopiero wtedy wykonywać testy skórne,

pozdrawiam.

Usuwanie niewyrośnietej 8-semki
Katar sienny a ciaza
"krosta"