Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?

11. Data: 2015-05-20 21:53:30

Temat: Re: Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"OWL" <n...@n...com> wrote in message
news:mjiob0$knq$1@node2.news.atman.pl...
> Ja w tym roku muszę usunąć kilkanaście pni po wyciętych kilka lat temu
> czeremchach, zaraz po wycięciu "zapodałem" do środka grzybnię do rozkładu
> pni ale coś mi się wydaje, że musiałbym jeszcze sporo poczekać.

Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?
Czy oprócz grzybni stosowałeś również saletrę jako pożywkę?

12. Data: 2015-05-20 22:25:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> :-))) że niby wysadzić? Ale wtedy dziurka będzie większa...

Skoro się kiedyś wsadziło, to potem trzeba wysadzić. To logiczne,
co tutaj tłumaczyć...

--
Jarek

13. Data: 2015-05-20 22:26:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?

W sąsiednim wątku ktoś obiecywał grzybnię z jakimś jeszcze dodatkiem.
W przyszłym tygodniu ma ją tu dostarczyć w większych ilościach.

--
Jarek

14. Data: 2015-05-20 22:40:29

Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 21:53, Pszemol pisze:
> Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?
> Czy oprócz grzybni stosowałeś również saletrę jako pożywkę?
Zastosowałem taką: http://pgposzwald.pl/o-produkcie/
Nie dodawałem saletry

Pozdrawiam

Tomek

15. Data: 2015-05-21 00:04:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W sąsiednim wątku ktoś obiecywał grzybnię z jakimś jeszcze dodatkiem.
> W przyszłym tygodniu ma ją tu dostarczyć w większych ilościach.

Jarku, Jarku... tej grzybni jest pod dostatkiem w całym internecie.
Jest wbrew pozorom bardzo pospolita :-(

16. Data: 2015-05-21 00:06:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"OWL" <n...@n...com> wrote in message
> Zastosowałem taką: http://pgposzwald.pl/o-produkcie/
> Nie dodawałem saletry

Dziękuję za informacje. A ile płaciłeś za taką grzybnię?

17. Data: 2015-05-21 00:07:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro się kiedyś wsadziło, to potem trzeba wysadzić.
> To logiczne, co tutaj tłumaczyć...

Jak zwykle doceniam Twoje bardzo celne poczucie humoru.

18. Data: 2015-05-21 07:41:50

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 maja 2015 00:50:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Acha, i jeszcze jedno - czy w dobie powszechnego doszukiwania
> się wszędzie terroryzmu i zastraszania tym normalnych ludzi
> można dziś swobodnie kupić w sklepie saletrę czy popatrzą
> na Ciebie uważnie czy nie masz coś pod turbanem schowane? ;-)
> Innymi słowy - czy trzeba okazywać jakieś dokumenty że jest
> się rolnikiem aby kupić trochę nawozu w proszku/granulkach? :-)))
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=dd&strin
g=SALETRA+potasowa&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82
y&bmatch=seng-v10-p-sm-isqm-2-o-0113

19. Data: 2015-05-25 13:03:20

Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 00:06, Pszemol pisze:
> Dziękuję za informacje. A ile płaciłeś za taką grzybnię?
Niestety nie pamiętam, to było ze 4 lata temu...
Ale nie była to wygórowana kwota bo bym zapamiętał

Pozdrawiam

Tomek

Kiełkowanie dyniowatych.
Kilka nowych zdjęć