Uszka do barszczu !

1. Data: 2002-12-12 15:26:46

Temat: Re: Uszka do barszczu !
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Dzieki, wynika, ze mozna zaryzykowac.

waldek
==========

1. Data: 2002-12-12 21:13:52

Temat: Uszka do barszczu !
Od: "kaktus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Prośba o jakiś super przepis na uszka do barszczu.

Pozdrawiam,
Kaktus

1. Data: 2002-12-12 21:38:24

Od: "kaktus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Z czasem tez masz problemy - nadajesz z przyszlosci :-)

Dzięki za trafne uwagi. Przyznam się, że zacząłem pracę na nowym
kompie.Wielkie sorki dla wszysykich grupowiczów ( szczególnie tych
zirytowanych ) za potrójne wejście i nadawanie z pozycji "the day after ".
Skorygowałem błędy i myślę ,że już będzie ok.
Co do uszek - dzięki za info. A tak nawiasem mówiąc to
znajomi przerabiali uszka z czosnkiem i stąd moje zagajenie.
Pozdrawiam wszystkich
Kaktus

1. Data: 2002-12-12 21:56:48

Od: "kaktus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:at8bga$69o$04$2@news.t-online.com...

1. Data: 2002-12-12 22:06:45

Od: "kaktus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaktus, zlituj się po cię posadzę na twoim imienniku. Ile razy można? Co
do

Sorry ale to działania niezamierzone - mam problemy z połaczeniem,
Pozdrawiam,
Kaktus

1. Data: 2002-12-14 03:37:15

Od: "BeataSz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> wrote in message news:at9r9q$av8$1@news.tpi.pl...
> ===========
> Jak juz o uszkach, to zastanawialem sie czy mozna bez
> popsucia smaku, a dla oszczednosci, uzyc do farszu
> pieczarki zmieszane z borowikami. Chcialbym uzyskac
> smak borowikow przy cenie pieczarek. :-}}} (bardzo
> glosny smiech...)
> Robiliscie moze cos takiego? (niekoniecznie do uszek)

Jakies czas temu przygotowujac Wigilie zagramaniczna zrobilam z koniecznosci
takie oszukane uszka, bo ostalo mi sie raptem kilka suszonych borowikow plus
pare prawdziwkow. Braki w objetosci nadzienia dosztukowalam wlasnie
pieczarkami i nawet kilkoma shiitake. Nie pamietam dokladnie, ale chyba je
podsuszylam najpierw w piekarniku... Nadzienie do uszek wyszlo bardzo
przyzwoite, pachnialo borowikowo, smakowalo i nam, i gosciom. Powinno sie
udac :-)

Beata

1. Data: 2002-12-14 11:00:50

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

BeataSz wystukała w wiadomości <ate940$sta$1@news.onet.pl>:

> Jakies czas temu przygotowujac Wigilie zagramaniczna zrobilam z koniecznosci
> takie oszukane uszka, bo ostalo mi sie raptem kilka suszonych borowikow plus
> pare prawdziwkow.

To ja zgłupiałam i proszę o wyjaśnienie. Wydawało mi sie, że nieźle znam
różne regionalne nazwy grzybów, ale nigdy nie spotkałam sie z odróżnianiem
borowików od prawdziwków. :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-12-14 11:27:34

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeataSz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:ate940

> , bo ostalo mi sie raptem kilka suszonych borowikow plus
> pare prawdziwkow.
> Beata
cosik mi sie wydaje, ze mialas prawdziwkow (vel borowikow) dwa razy wiecej
niz myslalas;-))
bo to to samo oznacza...
Jola L-L

1. Data: 2002-12-14 12:05:39

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia napisał:

> To ja zgłupiałam i proszę o wyjaśnienie. Wydawało mi sie, że nieźle znam
> różne regionalne nazwy grzybów, ale nigdy nie spotkałam sie z odróżnianiem
> borowików od prawdziwków. :)

Właśnie masz okazję - Borowiki dzielimy na :

- szlachetne (zwane prawdziwkami)
- usiatkowane
- sosnowe
- queleta
- ceglastopore
- ponure
- szatańskie
- purpurowe
- szatanowate
- grubotrzonowe
- korzeniaste
- blednące

Podałem z "Grzybami" Edmunda Garnweidera. Ale ostrożnie nie wnikam tu o
co naprawdę chodziło Beacie.

Adam

1. Data: 2002-12-16 11:08:53

Od: "BeataSz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> wrote in message
.

> [...]
> różne regionalne nazwy grzybów, ale nigdy nie spotkałam sie z odróżnianiem

Oczywiscie, ze sie pomylilam - mialam na mysli podgrzybki. To na "p" i to na
"p" :-) Ale uszka byly naprawde dobre :-)

Beata

Uszka wigilijne
uszka wigilijne
wloszczyzna solona