Uzasadnienie wniosku

1. Data: 2008-12-06 11:10:42

Temat: Uzasadnienie wniosku
Od: "Janusz" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chce zlozyc wniosek do PCPR, zeby dofinansowali mi zakup podnosnika do wanny.
We wniosku jest rubryka, dlaczego jest mi potzebny czyli uzasadnienie.
Prosze pomozcie mi wymyslic dobre uzasadnienie, bo nic mi madrego o glowy nie
przychodzi.

2. Data: 2008-12-06 12:32:52

Temat: Re: Uzasadnienie wniosku
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie rozumię po co masz cokolwiek wymyślać, napisz poprostu w jakiej jesteś
sytuacji i już, no chyba że jesteś e 100% zdrowy ;-) no to do takiego
wymyślania potrzebny bajkopisarz, może na grupie jest taki. ;-)
A na serio to napisz coś o Twojej niepełnosprawności i warunkach
mieszaniowych, coś wymyślimy.
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2008-12-10 19:51:43

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> We wniosku jest rubryka, dlaczego jest mi potzebny czyli uzasadnienie.
> Prosze pomozcie mi wymyslic dobre uzasadnienie, bo nic mi madrego o glowy

Nawet nie wiem co to jest podnosnik do wanny :( Wiec ci nie pomoge :(

Czy są tu chorzy na cukrzycę?
I gr. inw. telepraca - obnizenie pensji z powodu kryzysu gospodarczego - pytanie
ewaluacja opinii
Sprawny dojazd (PFRON)- procedura zakonczona
Wozki reczne do podarowania