Verticale - jak?

1. Data: 2006-10-09 06:14:20

Temat: Verticale - jak?
Od: "mic49" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam nadzieje, ze to dobra grupa. Nie moge sie zdecydowac, jakie
dlugie dac vericale. Pomieszczenie to biuro, wysokie, bo ma 4 m. Okna
sa tez wysoko, bo parapet jest na wysokosci 2 m. od ziemi.

Dac verticale od sufitu do:
a) parapetu?
b) do ziemi?

Michal

2. Data: 2006-10-10 05:40:22

Temat: Re: Verticale - jak?
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-10-09 08:14, mic49 napisał(a):
> [...]
> dlugie dac vericale. Pomieszczenie to biuro, wysokie, bo ma 4 m. Okna
> sa tez wysoko, bo parapet jest na wysokosci 2 m. od ziemi.

Ja bym dał do ziemi, zakładając do parapetu (nigdy jeszcze tak nie
widziałem) to przychodzący tam klient (skoro to biuro) może pomyśleć że
oszczędzasz na wszystkim, poza tym ładniej chyba (oczywiście wg mnie)
wygląda jak zasłonisz całą ścianę i wytworzy się jednolita powierzchnia.
Wszystko jest kwestią gustu a o tym się nie dyskutuje.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

mechaniczne wymuszanie ciągu
Niepotrzebny dom....