W ktorym momencie sufit z plyt GK ?

1. Data: 2004-06-25 09:33:01

Temat: W ktorym momencie sufit z plyt GK ?
Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Planuje zrobic remont lazienki:
1) skucie starych plytek
2) przerobki instalacji el-wod-kan
3) wyrownanie podloza
4) polozenie nowych plytek

W ktorym momencie wypada zrobic sufit z plyt gipsowo-kartonowych ?
Wydaje mi sie, ze po pkt.3 a przed pkt.4, aby plytki juz klasc do
wysokosci sufitu, ale wtedy mi sie ekipy pozabijaja :)

Adam

1. Data: 2004-06-26 19:00:02

Temat: Re: W ktorym momencie sufit z plyt GK ?
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym zrobila tak jak piszesz. Zwlaszcza, jak chcesz dac plytki do samego
sufitu, musisz miec wczesniej laczenie sufitu ze scianami zatasmowane i
zagipsowane.
Co do konfliktu ekip, to moze "Twoi" glazurnicy maja wspolpracujacego kogos
od sufitow?
U mnie sie tak z hydraulikiem umawiali - sami, na biezaco (a u mnie w
lazieneczce to jedna osoba naraz mogla cos robic).
Pozdrawiam
Julita

Uzytkownik "Adam" <U...@T...interia.pl> napisal w wiadomosci

cyklinowanie