cyklinowanie

1. Data: 2004-06-25 08:37:55

Temat: cyklinowanie
Od: "Dora" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyznacie sami ze nie lada to sztuka wyjsc nie zwichrowanym psychicznie po
domowych remontach. przede mna cyklinowanie. czy mozecie mi doradzic na co
powinnam zwrocic uwage w rozmowach z roznej masci fachowcami ? w sensie - czy
machina powinna byc bezpylowa, co powinien wliczyc do kosztu uslugi jezeli
sama kupuje lakier itp.

No wlasnie i lakier - nie lubie dywanow, wiec chyba jakis extra super strong
jest wskazany ? Mozecie jakis polecic ?

Dora w remontach

1. Data: 2004-06-25 09:19:30

Temat: Re: cyklinowanie
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dora napisał(a):

> No wlasnie i lakier - nie lubie dywanow, wiec chyba jakis extra super strong
> jest wskazany ? Mozecie jakis polecic ?

Ja kupuję Pall-X 96 - dwuskładnikowy lakier firmy Uzin / Pallman.

Jest "chemiczny", ale twardszy od Traffica firmy Bona.

Jeszcze twardszy jest Pall-X 98, ale ten jest przeznaczony do
pomieszczeń przemysłowych (tzn. o dużej liczbie ludzi :) ).

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2004-06-25 10:49:21

Od: "Dora" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupuję Pall-X 96 - dwuskładnikowy lakier firmy Uzin / Pallman.

dzieki. rozejrze sie za nim. mam nadzieje, ze wytrzyma szpilki moich padrug :)

Dora

1. Data: 2004-06-25 11:38:18

Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie i lakier - nie lubie dywanow, wiec chyba jakis extra super strong
jest wskazany ? Mozecie jakis polecic ?
A parkiet juz masz? jesli nie to polecam przemyslowy - merbau egzotyk ok 70
m2 + ok 60 ulozenie, lakierowanie i cyklinowanie.bardzo trwaly!

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-06-25 11:46:32

Od: "Lennyb" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A parkiet juz masz? jesli nie to polecam przemyslowy - merbau egzotyk ok
70
> m2 + ok 60 ulozenie, lakierowanie i cyklinowanie.bardzo trwaly!

A gdzie merbau można kupić za tyle? Szukam od paru dni (merbau albo
lapacho - mozaika przemysłowa) i na razie najtaniej za ile znalazłem to 80
netto :-(
Byłbym wdzięczny za jakiś link albo telefonik.

Tomasz Biernacki

1. Data: 2004-06-25 20:06:46

Od: "Dora" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

parkiet juz jest,