W proch się obrócisz

41. Data: 2009-12-17 09:33:39

Temat: Re: W proch się obrócisz
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Ostry zespół analityczno-syntetyczny McGyvera :-)
>
> Stalker, muszę w końcu przysiąść i opisać... Robakks w końcu alefię już
> opisał :-)

Łańcuchy na choinkę kleić! Pierniczki lepić! Z dzieciakami na sanki iść!!!!

Qra, ja nie mam czasu czytać znów tych elaboratów... poza tym adwent czas
skupienia i wyciszenia powinien być!

42. Data: 2009-12-17 09:41:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Łańcuchy na choinkę kleić! Pierniczki lepić! Z dzieciakami na sanki iść!!!!
>
> Qra, ja nie mam czasu czytać znów tych elaboratów...

Proszę bardzo jak do północy 10 osób napisze, że nie chce czytać, to ja
senderuję stąd :-)

P.S. Ja drugi tydzień na zwolnieniu jestem, a dzieci w przedszkolu :-)
Łańcuchy już zrobione (w domu), wczoraj choinki na tekturze z kartonu
były malowane (w domu), ciastka upieczone (dzieci prawie same upiekły,
przepis z Cecylki wzięty) na Mikołaja, niedawno w przedszkolu bombki z
włóczki na warsztatch z rodzicami były robione... itp. itd.

> poza tym adwent czas skupienia i wyciszenia powinien być!

No i dzieci się wyciszają i skupiają, słodycze po jednej sztuce dziennie
z kalendarza adwentowego :-)

Stalker

43. Data: 2009-12-17 10:09:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

R e d a r t pisze:

> jest to, że Ty się temu dziwisz. A przecież zupełnie chyba nie chodzi
> o Ciebie, nie ?

Nie byłabym tego taka pewna.

Ewa

44. Data: 2009-12-17 10:16:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
>
> Qra, ja nie mam czasu czytać znów tych elaboratów... poza tym adwent
> czas skupienia i wyciszenia powinien być!

no! ja mam za sobą sklejenie łańcucha na choinkę.
dla chomika.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

45. Data: 2009-12-17 10:18:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> przepis z Cecylki wzięty) na Mikołaja, niedawno w przedszkolu bombki z
> włóczki na warsztatch z rodzicami były robione... itp. itd.

skąd wzięty?!

46. Data: 2009-12-17 10:18:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:45:55 +0100, R e d a r t napisał(a):

> Zrobiłaś syntezę zanim w ogóle solidnie przysiadłaś do analizy.
> To się nazywa robienie wyników na zamówienie.
>
> Przykład: zrobiłaś zrównanie "przenoszenie odpowiedzialności"
> = "unikanie kłopotów". To dwa rózne tematy, a ty 'zlep'.
>
> I jak tu z Tobą gadać ? Znowu te szczegóły ...
>
> Masz jakieś pytania ?

Nie zadaję pytań po syntezie.
--

Ikselka.

47. Data: 2009-12-17 10:38:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@p...pl> tak oto plecie:

> no! ja mam za sobą sklejenie łańcucha na choinkę.
> dla chomika.

A co Ci chomik zawinił?!

Qra, z Wami to się qrna nie idzie wyciszyć

48. Data: 2009-12-17 10:47:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@p...pl> tak oto plecie:

> A co Ci chomik zawinił?!

w nocy piszczy karuzelą.

49. Data: 2009-12-17 11:21:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Łańcuchy na choinkę kleić! Pierniczki lepić! Z dzieciakami na sanki iść!!!!

Ja już mam pierniczki upieczone, ulepione ozdoby z masy solnej na
choinkę. Papierowe choinki robione w przedszkolu. A na sanki to być może
dzisiaj pójdziemy, bo nasypało śniegu.

Ewa

50. Data: 2009-12-17 11:38:09

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Nie zadaję pytań po syntezie.

Czyli pomijasz jeden z najważniejszych elementów procesu: weryfikację.
Bez pytań po syntezie nie jesteś w stanie zweryfikować jej poprawności

Stalker

HEJ !!!
Grafologia w określaniu osobowości
Re: to możebyćważny precedens