WOJNA i media, a nasze pasje

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: WOJNA i media, a nasze pasje
Date: 24 Mar 2003 09:13:37 +0100

Jozek napisal:
>Patrz Irak.

Chociaz jestem przeciwko - to raczej nie zabieram glosu, bo to polityka - a
polityka to bagno. Husajn aniolkiem nie jest - i lubi zabawki takie jak bron
masowej zaglady. I pewnie predzej czy pozniej tak by sie to skonczylo -
czyli na wojnie. Juz dzieci w piaskownicy o zabawki sie bija, a co mowic
dorosli. Kazdy lubi cos kolekcjonowac - ktos zbiera znaczki, ja zbieram
kubeczki, Husajn bombeczki, a USA zbiera baryleczki :-) kazdy cos zbiera -
ale najwazniejsze jest to jak zbiera i w jakim celu. A tego Drogi Kolego
Jozku z telewizji i od politykow sie nie dowiemy. A wiec kultywujmy pasje
zbieracze - ktore w nas drzemia. I ogladajmy telewizje - bo w Polsce do
niedawna mielismy 4 glowne atrakcje telewizyjne: RywinGate, Wojna, Malysz,
seriale brazylijskie - dla kazdego telewidza w roznej kolejnosci.

pozdr.
Arek

24.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
24.03 Waldemar
24.03 Waldemar
25.03 algraf
25.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
26.03 algraf
30.03 mind_dancer
30.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
30.03 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla