WYDŁUŻANIE KOŃCZYN szukam jakichkolwiek informacji

1. Data: 2003-01-10 09:08:35

Temat: WYDŁUŻANIE KOŃCZYN szukam jakichkolwiek informacji
Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

szukam jakichkolwiek informacji o wydłużaniu kończyn i ogólnie kości długich
bardzo proszę o linki ewentualnie jakieś info

pozdrawiam i dziękuje

TomeK.

2. Data: 2003-01-10 12:46:47

Od: "Artur P." <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeK." <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
długich
> bardzo proszę o linki ewentualnie jakieś info

a ja na temat wydłużania stóp.
Czy w ogóle jest to możliwe? Kiedyś dr ortopedii powiedział, że tak.
Było by miło ;).

pozdr.
levelus

3. Data: 2003-01-10 21:11:21

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Artur P. wrote:
> Użytkownik "TomeK." <t...@p...fm> napisał w wiadomości

Sprawa wygląda następująco ;-). Gdy coś wiem chętnie się tym dzielę. Gdy
przypominam sobie, że coś na dany temat gdzieś czytałem, to zaglądam do
książek. Gdy jednak nic mi nie przychodzi do głowy, wówczas szukam w
Internecie. Dowiaduję się czegoś nowego i pomagam innym - czyli łącze
przyjemne z pożytecznym. Czy jest w tym coś złego? Ja osobiście niczego
złego w tym nie widzę, jednak niektóre osoby ze środowiska lekarskiego,
takiego mojego zachowania nie mogą ścierpieć ;-).

Przepraszam za tą dygresję, niezwiązaną z tematem ;-). Znalazłem taką oto -
moim zdaniem ciekawą - stronę na ten temat:

http://www.klinika.net.pl/texty/nier_koncz_d.htm

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2003-01-10 23:16:28

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedyna rzecz nt wydluzania kosci, ktora pamietam to metoda Ilizarowa,
mb

Lordoza szyjna
Wędzidełko podjęzykowe - czy i gdzie można przeciąć
oczy
DIANE-35 - pytanie
Bezdech