WZW - jak sprawdzic?

1. Data: 2003-10-10 22:08:03

Temat: WZW - jak sprawdzic?
Od: "p.m." <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w luznej dyskusji przy piwku znajomi mi dzis zwrocili uwage ze mam nieco
zoltawe bialka i to pewnie zoltaczka;-) robienie sobie jaj to jedna sprawa a
inna to to, ze chcialbym wiedziec:

-jakie sa jeszcze objawy zoltaczki
-co przede wszystkim niszczy
-po jakim czasie sie objawia od zakazenia i ile sie rozwija itp.
-jak ja rozpoznac? (jakie badania i u kogo?)

pozdrawiam,
piotr

2. Data: 2003-10-11 06:58:22

Temat: Re: WZW - jak sprawdzic?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bm7bkt$9br$...@n...news.tpi.pl,
p.m. <p...@p...fm>:
> [...]
> -co przede wszystkim niszczy
> -po jakim czasie sie objawia od zakazenia i ile sie rozwija itp.
> -jak ja rozpoznac? (jakie badania i u kogo?)

Zoltaczka to nie tylko ta WZW, zakazna. Zoltaczka to wynik uposledzenia
funkcji watroby, moze byc na roznym tle.

Do lekarza ogolnego. skieruje pewnie na testy.
A specjalista nazywa sie hepatolog.

--
Robert

3. Data: 2003-10-11 11:06:32

Od: "" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -co przede wszystkim niszczy
> -po jakim czasie sie objawia od zakazenia i ile sie rozwija itp.
> -jak ja rozpoznac? (jakie badania i u kogo?)

zoltaczka jest sama w sobie objawem. moze byc to objaw zapalenia watroby, ale
tez marskosci watroby i problemow z krazeniem. jesli chodzi o wzw (zapalenie
wirusowe watroby) to rozwijac sie moze nawet kilka lat od zakazenia. radze udac
sie do lekarza.

Krosta na języku
GRZYBICA - co stosować?
Jakich specjalistów/lekarzy mamy na grupie?
Papierosy i...
brak