Krosta na języku

1. Data: 2003-10-10 20:59:20

Temat: Krosta na języku
Od: "L." <l...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od jakiegoś czasu wyskakują mi "krosty" na języku.
Nie wiem od czego ... dawniej jak przygryzłem języl etc.
Teraz nagle pojawia sie i baaardzo mnie drażni i boli.
Czym moge to niwelowac lub zapobiegać?
Zdaża mi sie to co 2-3 dni ...
A krosta utrzymuje sie przez około 1-2 dni.
Koszmar !

2. Data: 2003-10-10 21:40:28

Temat: Re: Krosta na języku
Od: "MałgosiaM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L." <l...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czym moge to niwelowac lub zapobiegać?
> Zdaża mi sie to co 2-3 dni ...
> A krosta utrzymuje sie przez około 1-2 dni.

To moze nie jest odpowiedz na twoje pytanie i przepraszam za to, ale ja
zawsze mowie - ze jak wyskoczy krosta na jezyku to znaczy, ze ktos cie
obgaduje. To stare powiedzenie :)

Pozdrawiam serdecznie
Gosia

3. Data: 2003-10-11 01:05:31

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Oct 2003 22:59:20 +0200, L. wrote:

> [...]

> Czym moge to niwelowac lub zapobiegać?
> Zdaża mi sie to co 2-3 dni ...
> A krosta utrzymuje sie przez około 1-2 dni.

Dotknąłeś językiem do czegoś brudnego.

Kup sobie w aptece Aftin. Jest bardzo skuteczny.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

4. Data: 2003-10-11 07:45:42

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dotknąłeś językiem do czegoś brudnego.

Co to jest brud ?
Czy to cos takiego co ma brzydki kolor ?

5. Data: 2003-10-13 08:25:11

Od: retro <r...@z...plSKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Dotknąłeś językiem do czegoś brudnego.
>
> Kup sobie w aptece Aftin. Jest bardzo skuteczny.

Aphtin(niecale 2 zl), inaczej pani moze zapytac czy to do nosa:)

R.

6. Data: 2003-10-13 19:34:19

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Oct 2003 10:25:11 +0200, retro wrote:

> Aphtin(niecale 2 zl), inaczej pani moze zapytac czy to do nosa:)

Dzięki za sprostowanie! :-)

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

7. Data: 2003-10-14 08:37:15

Od: retro <r...@z...plSKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Dzięki za sprostowanie! :-)

Alez prosze bardzo :))

R.

8. Data: 2003-10-14 19:37:01

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Oct 2003 10:37:15 +0200, retro wrote:

> Alez prosze bardzo :))

Tak btw jeszcze dodam, że wymawia się to (chyba) tak: "aftin", więc pani w
aptece by zrozumiała o co chodzi.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

9. Data: 2003-10-14 19:56:56

Od: "kraska" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Moja babcia mowila na to pypeć. To mogą być braki witamin z grupy B, albo
którejś konkretnie.

10. Data: 2003-10-14 19:58:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8...@u...adres.e-mail,
Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>:

> Tak btw jeszcze dodam, że wymawia się to (chyba) tak: "aftin", więc
> pani w aptece by zrozumiała o co chodzi.

To wszyscy wiemy - rozumiem, ze sugestia byla, aby wymowic niestandardowo
ap-chtin, coby na pewno nie dostac Afrinu :)

--
Robert

GRZYBICA - co stosować?
Jakich specjalistów/lekarzy mamy na grupie?
Papierosy i...
brak
preparat polepszajacy pamiec