GRZYBICA - co stosować?

1. Data: 2003-10-10 20:45:00

Temat: GRZYBICA - co stosować?
Od: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Postanowiłem rozstać się z nieprzyjemnymi pamiątkami z basenu, które mam
między palcami i na paznokciach stóp. Kupiłem LAMISILATT i właśnie jestem w
trakcie kuracji. Niestety na ulotce przeczytałem, że ten środek nie jest
skuteczny na grzybicę paznokci. Czy moglibyście polecić jakiś środek
skuteczny w walce z grzybicą paznokci?

Wiem, że kiedyś był clotrimazol w atomizerze.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
DL.

2. Data: 2003-10-10 20:56:46

Temat: Re: GRZYBICA - co stosować?
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez recepty na paznokcie jest tylko płyn Acifungin forte. clotrimazol,
niezależnie czy w kremie czy w atomizerze jest za słaby na pzanikcie. ale
szkoda twojego czasu. duzo skuteczniejsze są środki na receptę. idź do lekarza.
i zadbaj, żeby sie ponownie nie zarazić.

3. Data: 2003-10-10 20:59:19

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Doktor L" napisał:

Najlepiej zrobić mykogram a potem dobrać lek. Podobno w wielu przypadkach
skuteczny jest plaster firmy Bayer (na receptę):

http://farmacja.bayer.com.pl/download/mycospor_onych
oset.pdf

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2003-10-11 09:49:05

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na upartą grzybicę paznokci polecam Lamisil doustnie, pół roku i masz
problem z głowy i z paznokci:) Tylko kosztowna to kuracja
pozdrawiam
ela

5. Data: 2003-10-11 21:00:42

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Na upartą grzybicę paznokci polecam Lamisil doustnie, pół roku i masz
> problem z głowy i z paznokci:) Tylko kosztowna to kuracja

A tym co polecal Andrzej jest o wiele taniej, a przy tym
szybciej, bezpieczniej i skuteczniej :)))

Jakich specjalistów/lekarzy mamy na grupie?
Papierosy i...
brak
preparat polepszajacy pamiec