Wanny Kolo i reszta swiata

1. Data: 2002-08-07 20:00:33

Temat: Re: Wanny Kolo i reszta swiata
Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<5...@n...onet.pl>...

>Szanowni,
>
>Kupilem ceramike Kolo i dzisiaj, szukajac wanien akrylowch, dowiedzialem
sie, ze
>musze kupic wanne Kolo aby nie bylo roznic w ceramice i wannie.
Rzeczywiscie
>zauwazylem, ze wanny Sanplast sa bielsze niz Kolo, cos jak ceramika
Cersanit -
>Kolo. Czy jakas inna firma robi wanny akrylowe w odcieniu Kola? Bede bardzo
>wdzieczny za wszelkie sugestie.
>
>Pozdrawiam
>Jacek
>
>--
>Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Oczywiście, że istnieją inni producenci np:
-POOL-SPA
-PAMOS
-TECHNIC-INDUSTRY
-DUSCHOLUX
-KORALLE
-GLASS
-HOESCH
-SANIFORM
po za tym sanplast też można zamówić w kolorze KOŁA.Aha i jeszcze jedno koło
to nie Cersanit:))))

Pozdrawiam więcej informacji pod nr tel.0504080320

1. Data: 2002-08-07 21:29:08

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sie, ze
> Rzeczywiscie
> Cersanit -
> >

> Oczywiście, że istnieją inni producenci np:
> -POOL-SPA

Widzialem, zadna wanna mi nie odpowiada - albo wygladem albo cenowo ;-(

> -PAMOS
> -TECHNIC-INDUSTRY
> -DUSCHOLUX
> -KORALLE
> -GLASS
> -HOESCH
> -SANIFORM

Nie znam. Czy maja wanny w rozsadnych cenach cos w stylu Sanplastu?

> po za tym sanplast też można zamówić w kolorze KOŁA.Aha i jeszcze jedno koło
> to nie Cersanit:))))

Tak, wiem, ze Cersanit to nie Kolo - to bylo tylko zestawienie ;-)
Wiadomosc o tym, ze Sanplast mozna zamowic w kolorze Kola jest dla mnie
baaaaaardzo interesujaca. Jestem z Krakowa i chcialbym tutaj kupic
te wanne (Sanplast w kolorze Kola). Czy moze znasz takie miejsca tutaj?
Pewnie jutro zadzwonie do Ciebie w tej sprawie, bo teraz juz troche
za pozno ;-)

Dzieki,
Jacek

1. Data: 2002-08-09 20:07:09

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po za tym sanplast też można zamówić w kolorze KOŁA.

Skontaktowalem sie z Sanplastem i uzyskalem informacje, ze Sanplast robi wanny w
kolorze bialym (jeden odcien) i bialym-matowym, a wiec raczej nie ma mowy o
Sanplascie w kolorze 'bialy typu Kolo'.

Pozdrawiam
Jacek

Gruby Hormann
Sony DVP-NS405D/B - dobry wybor?
montaz opraw halogenow
Wiertarke chce, nie wiem jaka (Bosh, DeWalt?)
ceramika lazienkowa we wroclawiu