Wątróbka cielęca

1. Data: 2001-08-20 15:42:38

Temat: Wątróbka cielęca
Od: "WiErA/waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy watrobke cieleca nalezy wczesniej moczyc w mleku aby byla miekka? A moze
ktos zna inne spsoby "zmiekczania" tego organu:)

WiErA/waldi_34

1. Data: 2001-08-20 16:02:00

Temat: Re: Wątróbka cielęca
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiErA/waldi_34 wrote:

> Czy watrobke cieleca nalezy wczesniej moczyc w mleku aby byla miekka? A moze
> ktos zna inne spsoby "zmiekczania" tego organu:)

Eee, jak swieza ta watrobka, to wystarczy, jezeli bedziesz ja krotko
smazyl.
Nie ma nic gorszego niz przesmazona, twarda jak podeszwa watrobka...
Bleee. Taka zniechecono mnie w dziecinstwie, przez wiele lat jej nie
jadalam.

1. Data: 2001-08-20 16:59:55

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma nic gorszego niz przesmazona, twarda jak podeszwa watrobka...
> Bleee.

porównywalna jest tylko usmażona, a potem podgrzewana w mikrofali, co
mi nie dawno zaserwowali w barku. Co jest oczywistym absurdem gdyż czas
smażenia + podgrzania jest dłuższy od właściwego smażenia, wiec nie wiem na
czym
ma polegać to ,,ulepszenie''

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-08-20 17:08:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiErA/waldi_34 <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lrb63$ksq$...@n...onet.pl...
> Czy watrobke cieleca nalezy wczesniej moczyc w mleku aby byla miekka? A
moze
> ktos zna inne spsoby "zmiekczania" tego organu:)
To dwanymi czasy jak nie było lodówek zalewano wątrobę mlekiem aby
przedłużyć świeżość. Mleko konserwuje.
Można jeszcze rozbić tłuczkiem. >;-)))
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-08-20 17:36:32

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz napisał(a):

> [...]
> smażenia + podgrzania jest dłuższy od właściwego smażenia, wiec nie wiem na

Oj naiwny. Po prostu poprzedni konsument nie dojadł i trochę wystygła.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-08-20 18:34:09

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...
> Nie ma nic gorszego niz przesmazona, twarda jak podeszwa watrobka...
> Bleee. Taka zniechecono mnie w dziecinstwie, przez wiele lat jej nie
> jadalam.
Widzisz Moniko a ja innej niz taka przysmazona na max nie rusze.... nie wiem
dlaczego, ale jak zobacze w niej krew to zle mi sie to kojarzy /uczelnia-
prosektorium i zajecia z histopatologii:-(/

Pozdrawiam
jacek

1. Data: 2001-08-20 18:36:12

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moze
> ktos zna inne spsoby "zmiekczania" tego organu:)
Mozliwe ze teraz cos chlapne... ale mnie uczyli, ze czasem dobrze ja
zostawic tak zeby sobie troche polezala /no oczywiscie nie przesadajac i
czekajac az sie cos nia zaopiekuje!/ wtedy zaczynaja dzialac procesy gnilne
i watrobna czy inne mecho staje sie abrdziej miekkie.... ale nie wiem czy to
aby jest najlepszy pomysl... mnie tak uczno, ale to bylo dosc lat temu i to
w szkole ekonomicznej..:-)

POzdrawiam
jacek

1. Data: 2001-08-20 18:38:08

Od: "redakcja" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj naiwny. Po prostu poprzedni konsument nie dojadł i trochę wystygła.
Ciekawe czy w nadgryzionym kawałku nie pozostawil "gornej szostki"
sebastian

redakcja@leksykony.pl-->> http://www.leksykony.pl
Serwis Leksykony - Liczne encyklopedie i slowniki.
Serwisy zwiazane z historia, zabytkami, religia, sztuka, geografia, muzeami.
Connected Services from history, with monuments, religion, art, geography.
Encyclopaedias and dictionaries. Services of collectors.

1. Data: 2001-08-21 07:28:04

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek

> [...]
> ale nie wiem czy to
> aby jest najlepszy pomysl... mnie tak uczno, ale to bylo

No, ostatecznie na tym polega proces kruszenia...

W którym to było filmie.... Czy aby nie "Szogun" sto lat temu???
Coś tam było, że bohater złapał kuropatwę i ją powiesił w piórkach na
tydzień.... Jakiś wieśniak mu ją odciął i zakopał, bo okrutnie
śmierdziała, za co go ścięto. Nieźle, nie? Ale on podobno i tak chciał
już umrzeć ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Uklony dla Magdaleny Basset
Pytanie do Jacka /libi@nimfomanka.com.pl
Małe latające w kuchni ;o)
Makaronowa zapiekanka