Waz przedluzajacy do myjki

1. Data: 2006-06-22 10:44:22

Temat: Waz przedluzajacy do myjki
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Myjka cisnieniowa Einhell BHR 130 1700W. Ponizej fotki weza do tej myjki.
http://www.zbigou.republika.pl/myjka/

Szukam weza przedluzajacego o dlug. ok. 7m i przelotki. Zeby mozna bylo
polaczyc oba weze i miec wiekszy zasieg mycia.
Mozecie polecic cos z alledrogo - weze sa tylko nie wiem czy spasuja.
Ewentualnie jakis sklep w Rzeszowie? Ew. gdzie kupic tylko przelotke, bo
sam waz jest juz latwiejszy do zdobycia?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

2. Data: 2006-06-22 10:53:24

Temat: Re: Waz przedluzajacy do myjki
Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ewentualnie jakis sklep w Rzeszowie? Ew. gdzie kupic tylko przelotke, bo
> sam waz jest juz latwiejszy do zdobycia?

Waz dobierasz pod cisnienie w myjce i srednice wewnatrzna taka jak przy
starym, do tego 2 szybkozlacza (tzn. 1 kpl. meskie i zenskie). Mysle, ze
kosze nie powinien przekroczyc 80-100zl.

Pozdro
Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..."

3. Data: 2006-06-22 12:56:20

Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Waz dobierasz pod cisnienie w myjce i srednice wewnatrzna taka jak przy
> starym, do tego 2 szybkozlacza (tzn. 1 kpl. meskie i zenskie). Mysle, ze
> kosze nie powinien przekroczyc 80-100zl.

Jak wygladaja te szybkozlacza? Myslalem, ze wystarczy jedna przelotka jak
tu:

<reklama off>
http://tinyurl.com/kjn9a
<reklama on>

Z.

4. Data: 2006-06-23 05:02:48

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygladaja te szybkozlacza? Myslalem, ze wystarczy jedna przelotka jak
> tu:
>
> <reklama off>
> http://tinyurl.com/kjn9a

Myslalem, ze koncowke bedziesz ucinal czy cos w tym stylu. Ten z linka jest
jak najbardziej ok. Szybkozlacze sluzy do podpiecia/odpiecia przewodu kiedy
woda jest w srodku. Nie trzeba go skrecac. Ale w Twoim przypadku to by tylko
skomplikowalo caly zabieg.

Pozdro
Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..."

Brama wjazdowa, uchylna
Sklepy internetowe
kaktus
Dulux once - emalia