Wędzone żwiartki z kurczaka

11. Data: 2011-12-13 19:25:57

Temat: Re: Wędzone żwiartki z kurczaka
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:18:55 +0100, XL napisał(a):

> Prawie półtora. Chyba naprawdę nie masz wyobrażenia, jak mięsny jest taki
> stwór.

I jaki wielki. Ciocia opowiadała, że ona nie karmi tych kogutów, kiedy są
już duże, bo się boi, gdyż są ciężkie i ogromne i ją atakują - wujek to
robi.
I wierzę jej. Kiedyś mieliśmy zwykłego, ale wojowniczego koguta, który
uniemożliwiał mi nawet szybkie wyjście do ogródka po warzywa. Moja
kwiecista spódnica doprowadzała go do szału (może migające barwy kojarzył z
innym kogutem), a potem to już nawykowo skakal mi pazurami na łydki
znienacka. Dzieci wracając ze szkoły już od samej bramy szły z kijem, bo
też je atakował. Uznawał tylko MŚK.

A co dopiero takie kogucie tuczniki, które sięgają cioci (jest dosyc niska)
prawie do pasa.

> Mięso jedliśmy z rosołu. Było przepyszne nawet takie.

J.p.

--
XL

12. Data: 2011-12-13 19:31:38

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 20:18, XL pisze:

> Prawie półtora. Chyba naprawdę nie masz wyobrażenia, jak mięsny jest taki
> stwór. Mięso jedliśmy z rosołu. Było przepyszne nawet takie.

Poza wyobrażaniem mam i doświadczenie, bo mieszkam teraz na wsi i kupuję
wiejski drób. Może po prostu moi goście mają większy apetyt od Twoich -
nie podałabym jednej ćwiartki choćby i dużego kuraka sześciu osobom na
cały obiad (zupa + drugie) :)
Ale z tym, ze wiejskie kury są lepsze od sklepowych - zgoda.
--
Bbjk

13. Data: 2011-12-13 19:31:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:20:22 +0100, Stefan napisał(a):

> osobiście wolę pulardę, kapłon jest trochę twardawy.

Nie jest. Trzeba umieć tuczyć. Rozpływa się w ustach.
Ale koguty u wujka i cioci to nie kapłony, po prostu podałam Ci przyklad,
jaka moze być waga koguta tuczonego. Ciocia kupuje wiosną pisklęta,
normalne koguty-brojlery i je z wujkiem tuczą pszenicą i czym tam jeszcze.
Mają praktykę, to umieją. PotFory im rosną. Wujek twierdzi, że to dlatego,
że nie zaznały seksu, więc tyją na tej samej zasadzie, jak nie
przymierzając niektórzy księża - dobre jedzonko bez ograniczeń i celibat
robią swoje, jak zapewne wiesz ;-PPP

Następnym razem zrobię zdjęcie na wadze, bo widzę, że coś mi się tutaj nie
dowierza :-)
Przy czym oczywiście nie spodziewam się az takiej wagi po tym kogucie, co
go mam zamówionego z innego źródła teraz.

--
XL

14. Data: 2011-12-13 19:39:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:31:38 +0100, Bbjk napisał(a):

> [...]
> wiejski drób. Może po prostu moi goście mają większy apetyt od Twoich -
> nie podałabym jednej ćwiartki choćby i dużego kuraka sześciu osobom na

Chyba zatem nie wiesz, o czym mówię - bo TO nie był zwykły "wiejski drób",
tylko planowo tuczony młody kogut, pozostający w celibacie przez cały okres
tuczu 333-)

> Ale z tym, ze wiejskie kury są lepsze od sklepowych - zgoda.

Wiejskie kury tak się mają do owego koguta, jak sklepowe kurczaki do
wiejskich kur. Po prostu nie mam możliwości Ci wytłumaczyć lepiej. To
trzeba zobaczyć i zjeść - po prostu.
Za pierwszym razem się wręcz przestraszylam, kiedy mi przywieziono toto.
Ciocia weszła mówiąc "kogutka ci przywiozłam" - a za nią wujek z wielkim
czymś wystającym nogami z wielkiego kartonu... Na szczęście toto było już
nieżywe, oskubane i wypatroszone. A ja pomyślałam wtedy, ze mi jakieś stare
wielkie 10-letnie kogucisko przywieźli ;-PPP
--
XL

15. Data: 2011-12-13 19:39:41

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 20:25, XL pisze:

> A co dopiero takie kogucie tuczniki, które sięgają cioci (jest dosyc niska)
> prawie do pasa.

Gość w Holandii widział METROWE KOGUTY, POWAGA.
Tylko to po trawce było, chyba się nie liczy :-)
Kobieto, na wsi trudno o takiego dużego kundla, to lepiej do pilnowania
gospodarstwa kupić parę twoich kogutów.Furę z gnojem też mogły by ciągnąć.

16. Data: 2011-12-13 19:42:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:39:41 +0100, Dawid napisał(a):

> Gość w Holandii widział METROWE KOGUTY, POWAGA.
> Tylko to po trawce było, chyba się nie liczy :-)

No, na samej trawce to się koguta nie utuczy :->

> Kobieto, na wsi trudno o takiego dużego kundla, to lepiej do pilnowania
> gospodarstwa kupić parę twoich kogutów.Furę z gnojem też mogły by ciągnąć.

Tuczysz się? trawką?
--
XL

17. Data: 2011-12-13 19:51:08

Temat: Re: Wędzone ćwiartki z kurczaka
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://images02.olx.com.ph/ui/2/78/34/37467434_3.jpg
--
Bbjk

18. Data: 2011-12-13 19:53:10

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2011-12-13 20:03:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:53:10 +0100, Bbjk napisał(a):

> http://images02.olx.com.ph/ui/2/78/34/37467434_3.jpg

http://tiny.pl/hjxrq
:-D
--
XL

20. Data: 2011-12-14 07:18:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> I wierzę jej. Kiedyś mieliśmy zwykłego, ale wojowniczego koguta, który
> uniemożliwiał mi nawet szybkie wyjście do ogródka po warzywa.

Hehe. U mnie kiedyś był taki kogucik, który odwalał robotę za psa
stróżującego. Kij przy wejściu to był standard. Kiedyś przepędził z podwórka
domokrążcę. Przebrał miarkę, jak zaatakował mojego smarkatego ciotecznego
brata, i ten przyszedł się poskarżyć, "ciociu, kogut mnie kopnął. - i co? -
nic, ja go też kopnąłem". No to mój Ojciec też go kopnął, jak kogut
postanowił sprawdzić, czy może do końca zdominować podwórko, tak
nieszczęśliwie, że kogut skończył w rosole.
J.

www.kontestacja.com

awokado - omszałe pestki
Nadzienie do ruskich