Re: Wędzone żwiartki z kurczaka

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Wędzone żwiartki z kurczaka
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 13 Dec 2011 20:31:47 +0100

Dnia Tue, 13 Dec 2011 20:20:22 +0100, Stefan napisał(a):

> osobiście wolę pulardę, kapłon jest trochę twardawy.

Nie jest. Trzeba umieć tuczyć. Rozpływa się w ustach.
Ale koguty u wujka i cioci to nie kapłony, po prostu podałam Ci przyklad,
jaka moze być waga koguta tuczonego. Ciocia kupuje wiosną pisklęta,
normalne koguty-brojlery i je z wujkiem tuczą pszenicą i czym tam jeszcze.
Mają praktykę, to umieją. PotFory im rosną. Wujek twierdzi, że to dlatego,
że nie zaznały seksu, więc tyją na tej samej zasadzie, jak nie
przymierzając niektórzy księża - dobre jedzonko bez ograniczeń i celibat
robią swoje, jak zapewne wiesz ;-PPP

Następnym razem zrobię zdjęcie na wadze, bo widzę, że coś mi się tutaj nie
dowierza :-)
Przy czym oczywiście nie spodziewam się az takiej wagi po tym kogucie, co
go mam zamówionego z innego źródła teraz.

--
XL