Weekend

1. Data: 2000-04-07 20:27:38

Temat: Weekend
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie upieklam pycha karpatke - musialam sobie i JEMU poprawic jakos humor
po dzisiejszym koszmarnym dniu :( . To ci dopiero pychota!
Zycze wszystkim grupowiczom udanego slonecznego weekendu - ja moglam dzisiaj
przynajmniej wystawic me gebule na kilka godzin do sloneczka :). No i
oczywiscie udanego eksperymentowania w kuchni!
Danka

1. Data: 2000-04-08 11:13:27

Temat: Re: Weekend
Od: Halinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A ja bede robila szarlotke!
Tylko jeszcze nie wiem ktora.

Pozdrawiam i zycze smacznego weekendu
Halinka

1. Data: 2000-04-08 12:55:50

Temat: Re: Weekend + jaskolcze gniazda
Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-08 16:23:08

Temat: Odp: Weekend
Od: "Elasz" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <j...@n...nl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ee44be$0$9...@n...zeelandnet.nl...
> [...]
> przynajmniej wystawic me gebule na kilka godzin do sloneczka :). No i
> oczywiscie udanego eksperymentowania w kuchni!

Na ten weekend mam zamiar zrobic krokiety ze szpinakiem. Czyli naleśniki z
nadzieniem szpinakowym + cebulka + pokrojona cienka parówka + czosnek +
bułka tarta i oczywiście przyprawy. Zawinięte naleśniki obtaczane są jeszcze
w panierce i na patelnię.
Chodzą one za mną już od dłuższego czasu, dopadły mnie właśnie dzisiaj i
muszę je zdrobić! ;))

Ela

1. Data: 2000-04-08 17:16:24

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przynajmniej wystawic me gebule na kilka godzin do sloneczka :). No i
> oczywiscie udanego eksperymentowania w kuchni!

Poproszę przepis na takie pyszności!!!
Pozdrawiam:))
Beata

1. Data: 2000-04-10 08:46:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ella Szeremetti wrote:

> NIECH ZYJA CHUDZI INACZEJ!-

> Ella - uwielbiajaca pieczenie ciast.

..eee...hmm.... nie masz może siostry bliźniaczki w stanie wolnym ? :)))

sadyl

1. Data: 2000-04-10 09:12:16

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora