Wesołych...

91. Data: 2014-01-02 23:27:51

Temat: Re: Wesołych...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2014 17:06:31 +0100, Fragile napisał(a):

> Najpierw trzeba mieć się za co odgryzać :)

Otóż to.
--
XL

92. Data: 2014-01-02 23:34:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2014 20:00:04 +0100, Fragile napisał(a):

> Uuu, a w jakim to przedszkolu takie dowcipy serwują? :)))

Może wkrótce w niejednym...
http://www.kurierpieninski.pl/component/content/arti
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

XL

93. Data: 2014-01-02 23:37:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-02 23:34, Ikselka pisze:
> Może wkrótce w niejednym...
> http://www.kurierpieninski.pl/component/content/arti
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

Pedofile wzięli się za dzieci

94. Data: 2014-01-02 23:46:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Jan 2014 23:37:53 +0100, zdumiony napisał(a):

cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

> Pedofile wzięli się za dzieci

Dokładnie!
--
XL

95. Data: 2014-01-02 23:51:00

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Thu, 2 Jan 2014 21:37:37 +0100, intuicjonista napisał(a):
> Porozumienie na pewnych płaszczyznach nie zawsze, i nie między wszystkimi,
> jest możliwe...

i dlatego warto sprawdzić - czy są na to szanse
by niepotrzebnie nie irytowac się wzajemnie :))

> Strach pomyśleć, co było na poziomie szkolnym i później... :)))

lepiej więc nie myśleć o tym zbyt wiele :))))

ale - pamiętasz o tych krowach co to dużo ryczą
:))))

> Takie sytuacje, wbrew pozorom, wcale nie są takie rzadkie...

tu sie zgadzamy :)

> Mhm...
> Ustalenie/sprawdzenie, czy istnieje prawdziwe porozumienie z partnerem, do
> łatwych nie należy... Wymaga zaangażowania i czasu. Czasami już, już
> wydawać by się mogło, że wiemy, o czym rozmawiamy, że mamy wspólną
> płaszczyznę, a tu zonk, niespodzianka... To często przykre chwile, chociaż,
> z drugiej strony, myślę sobie, że dobrze, że mają miejsce. Lepsze to, niż
> trwanie w błędnym poczuciu porozumienia i zrozumienia.

oczywiście - "a prawda was wyzwoli":))))
tylko realny partner w realnym życiu to jedno
( a mimo to bywa rożnie ) a przypadkowy dyskutant
na grupie dyskusyjnej to jeszcze trudniejsza sprawa.

z tąd własnie taka metoda -
oczywiscie ma swoje wady jak każda
ale idały .... :))))

> Ona zawsze na końcu odpada :)

czy to jakaś wskazówka/sugestia ? :)))

> O i widzisz, to są nieporozumienia wynikające z 'wolnej interpretacji' :)
> Skąd przyszło Ci do głowy, że zakładam, iż nauka to tresura, heh? :) Jeśli
> nauka zaczyna chociażby odrobinę przypominać tresurę, pora zmienic
> nauczyciela... Chyba że ktoś w niej gustuje, ale nie o zboczeniach tu
> mowa.

przyszło mi do głowy z opisu procedury nauczania
jaką zamieściłaś wyżej :)))

> Taa, no to się nie nauczę :P
Twój wybór :)))

96. Data: 2014-01-02 23:59:08

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy zauważyleś, że nie mam za co :-]

faktycznie - widzisz jaki ciemniak jestem :)))))

97. Data: 2014-01-03 00:13:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2014 23:59:08 +0100, intuicjonista napisał(a):

> faktycznie - widzisz jaki ciemniak jestem :)))))

Dlaczego źle mówisz o sobie?
--
XL

98. Data: 2014-01-03 00:50:43

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 2 Jan 2014 23:59:08 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Dlaczego źle mówisz o sobie?

Oj IXi przecież wiesz, że żartuje ? :)))

99. Data: 2014-01-03 01:49:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jan 2014 00:50:43 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Oj IXi przecież wiesz, że żartuje ? :)))

Aha. No to dobrze :-)
--
XL

100. Data: 2014-01-04 00:04:09

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2014 23:51:00 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> i dlatego warto sprawdzić - czy są na to szanse
> by niepotrzebnie nie irytowac się wzajemnie :))

Oczywiście :) Nigdy nie twierdziłam inaczej :)

> lepiej więc nie myśleć o tym zbyt wiele :))))
>
> ale - pamiętasz o tych krowach co to dużo ryczą
> :))))

Ale są wyjątki... Trzeba mieć tego świadomość :)

> oczywiście - "a prawda was wyzwoli":))))
> tylko realny partner w realnym życiu to jedno
> ( a mimo to bywa rożnie ) a przypadkowy dyskutant
> na grupie dyskusyjnej to jeszcze trudniejsza sprawa.

Ano... Bardzo trudna, ale nie beznadziejna. Przynajmniej czasami :)
A czasami to po prostu ruletka...

> z tąd własnie taka metoda -
> oczywiscie ma swoje wady jak każda
> ale idały .... :))))

Ważne, że Ty jesteś zadowolony :)

> czy to jakaś wskazówka/sugestia ? :)))

E tam, taki sobie slogan :)

> przyszło mi do głowy z opisu procedury nauczania
> jaką zamieściłaś wyżej :)))

Mnie się ta procedura z tresurą absolutnie nie kojarzy. Nie miałam żadnych
przykrych doświadczeń związanych z nauczaniem :) Skoro Tobie jednak się
kojarzy, to... Ale może lepiej nie drążyć... :)

> Twój wybór :)))

Nie dałeś mi wyboru :)

M.

Markery zapalne a agresja mimowolna