Wesołych...

1. Data: 2013-12-24 13:34:04

Temat: Wesołych...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Świąt wszystkim :)))

Ewom dodatkowe życzenia najlepszego
z okazji imienin :))

a samej pierwszej - ot tak - bez okazji - piosenka
http://www.youtube.com/watch?v=MZi3cH1ymlQ&feature=p
layer_detailpage
:))

2. Data: 2013-12-24 14:47:54

Temat: Re: Wesołych...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 13:34:04 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:
> ... Świąt wszystkim :)))

Cos na usmiech:
http://www.youtube.com/watch?v=rA1E3Ok1PvM

bo w niebie z którego dotąd
nie wrócił nikt bo po co
wieczna sączy się struga
przyjemnej wiary w cuda

I cos na wilgotnosc oczu ;)
https://www.youtube.com/watch?v=McMsyPddKpQ

Przyjdź na świat, by wyrównać rachunki strat,
Żeby zająć wśród nas puste miejsce przy stole.
Jeszcze raz pozwól cieszyć się dzieckiem w nas,
I zapomnieć, że są puste miejsca przy stole.

:)

3. Data: 2013-12-24 15:42:14

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 13:34:04 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:
> ... Świąt wszystkim :)))

>Cos na usmiech:

:)))

>Przyjdź na świat, by wyrównać rachunki strat,
>Żeby zająć wśród nas puste miejsce przy stole.
>Jeszcze raz pozwól cieszyć się dzieckiem w nas,
>I zapomnieć, że są puste miejsca przy stole.

i idąc za ciosem ...
<<
Panie, Ty wiesz lepiej, aniżeli ja sam,
Że się starzeję i pewnego dnia będę stary.
Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
Że muszę coś powiedzieć na każdy temat przy każdej okazji.
Odbierz mi chęć prostowania cudzych ścieżek.
Uczyń mnie poważnym, ale nie ponurym,
Uczynnym, ale nie narzucającym się.
Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości,
Jakie posiadam, ale Ty Panie wiesz,
Że chciałbym do końca zachować paru przyjaciół.
Wyzwól mój umysł od niekończącego się brnięcia w szczegóły
I daj mi skrzydła, bym w lot przechodził do rzeczy.
Zamknij mi usta w przedmiocie moich cierpień i niedomagań.
W miarę jak ich przybywa,
Chęć ich wyliczania staje się z upływem lat coraz słodsza.
Nie proszę o łaskę rozkoszowania się opowieściami
O cudzych cierpieniach, ale daj mi cierpliwość wysłuchania ich.
Nie umiem Cię prosić o lepszą pamięć,
Ale proszę Cię o większą pokorę i mniej zachwianej pewności,
Gdy wspomnienia moje wydadzą się sprzeczne z cudzymi.
Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasem mogę się mylić.
Zachowaj mnie miłym dla ludzi,
Choć z niektórymi trudno wytrzymać.
Nie chcę być świętym,
Ale zgryźliwi starcy, to jedno ze szczytowych osiągnięć szatana.
Daj mi zdolność dostrzegania dobrych rzeczy
W nieoczekiwanych miejscach i niespodziewanych zalet w ludziach.
Daj mi Panie łaskę mówienia im o tym.

:)))

4. Data: 2013-12-25 09:17:33

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 13:34, intuicjonista pisze:
> [...]
>
> Ewom dodatkowe życzenia najlepszego
> z okazji imienin :))
>
> a samej pierwszej - ot tak - bez okazji - piosenka

To dzięki i nawzajem - czyli Wesołych. Najlepszego to już nie, boś też
nie Ewa :P

Dębska

5. Data: 2013-12-25 12:11:18

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

layer_detailpage

> To dzięki i nawzajem - czyli Wesołych. Najlepszego to już nie, boś też
> nie Ewa :P

dzięki :)

tylko nie wiem -
czy to drugie zdanie to : ćwiczenia w komentowaniu
- wtedy chyba brak "//", "/*" przed "Naj.." ?
czy poprostu tylko chciałeś przestrzelać kolty ? :))))))

6. Data: 2013-12-25 12:23:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "intuicjonista" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

>- wtedy chyba brak "//", "/*" przed "Naj.." ?
>czy poprostu tylko chciałeś przestrzelać kolty ? :))))))

colty

7. Data: 2013-12-25 12:37:23

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Dec 2013 13:34:04 +0100, intuicjonista napisał(a):

> ... Świąt wszystkim :)))

Dziękuję :)

I ja życzę Tobie
i wszystkim 'grupowiczom'
Pięknych, Dobrych Świąt...
Miłości, Spokoju i Radości
dla Was i dla Waszych Najbliższych.

> Ewom dodatkowe życzenia najlepszego
> z okazji imienin :))

Dwieście lat Ewo!
W zdrowiu i radości :)

Pozdrawiam ciepło,
M.

8. Data: 2013-12-25 14:23:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Dec 2013 12:37:23 +0100, Fragile napisał(a):

> Dwieście lat Ewo!
> W zdrowiu i radości :)

Przyłączam sie do życzeń. Niestety w pośpiechu przedświątecznym
przeoczyłam, że mamy Ewę i że to własnie Ewy imieniny były. Nie mam w
najbliższej rodzinie Ew, stąd...

Zatem Ewo - miłości, radości i miękkości duszy zamiast tej skorupki :-)
--
XL

9. Data: 2013-12-25 14:30:01

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora