Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :O

1. Data: 2000-04-29 00:29:50

Temat: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :O
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czlowiek strzela, Pan Bog kule nosi. Postrzelalem sobie
troche i ja. :) No i stalo sie: wewnatrz mojej baby cos sie
rusza :o Podejrzewam, ze to nie jest wzmozone trawienie, ani
nic innego bardziej dziwnego, ale wlasnie to o czym mysle :|
Wczoraj okazalo sie, ze lekarz podziela moj optymizm/pesymizm.
Od tej wiadomosci od razu sluch w lewym uchu odzyskalem, a
prawe zaczelo sie goic... I siedze tak i nic nie mysle, i nic
nie robie, i nie wiem jeszcze co... >:( Tak tylko sobie w nocy
spamuje...
A-ha. To co sie tam w srodku rusza, to prawdopodobnie
tez bedzie baba ( zababia mi cala chalupe :] ).
I oczywiscie to NTG, ale co mi tam: jak spam to spam :P

--

DrYazzgod

------------------------------------
Ha! Moja baba jest ciezarowka! :))

1. Data: 2000-04-29 07:59:50

Temat: Re: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :O
Od: "Leonardo da Thoma" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to gratulacje DrYazzgod. I zycze Ci jak najwiekszego "zababiania" w
przyszlosci :)
DrYazzgod napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...

1. Data: 2000-04-29 08:10:51

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leonardo da Thoma wrote:

> No to gratulacje DrYazzgod. I zycze Ci jak najwiekszego "zababiania"
> w przyszlosci :)

Dzieki Dobry Czlowieku. Wstalem rano i wszystko wyglada
juz lepiej. A co do przyszlosci, to jak znowu bede strzelal,
to sprobuje dla odmiany troche zachlopic :)

--

DrYazzgod

------------------------------------
Ha! Moja baba jest ciezarowka! :))

1. Data: 2000-04-29 08:33:16

Temat: Odp: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :O
Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do przyszlosci, to jak znowu bede strzelal,
> to sprobuje dla odmiany troche zachlopic :)

Oczywiscie!! Probowac zawsze trzeba. Mojemu bratu urodzil sie wczoraj synek.
Mikolaj go nazwali :)) I powiem Ci, ze jest to pierwsze dziecko plci meskiej
w naszej rodzinie od ... 27 lat!!! (ostatni byl moj kuzyn).
A przy okazji gratuluje!!! Bab nigdy za wiele :D

Pozdrawiam
j23

"Consuetudo est altera natura" (Cycero)

1. Data: 2000-04-29 09:27:25

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

j23 wrote:

> Probowac zawsze trzeba. Mojemu bratu urodzil sie wczoraj synek.
> Mikolaj go nazwali :)) I powiem Ci, ze jest to pierwsze dziecko
> plci meskiej w naszej rodzinie od... 27 lat!!!

Ha! Bracia i siostra mojego ojca maja w sumie dziewiecioro
dzieci i oczywiscie same baby :-o
Qrka! A jak mowie przy kazdej okazji, ze swiatem beda
rzadzic kobiety, to nikt mi nie wierzy... A tak bedzie. Chlopy
wygina, a kobiety beda rozmnazac sie przez paczkowanie... :(

--

DrYazzgod

------------------------------------
Ha! Moja baba jest ciezarowka! :))

1. Data: 2000-04-29 12:20:06

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrYazzgod <D...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> rzadzic kobiety, to nikt mi nie wierzy... A tak bedzie. Chlopy
> wygina, a kobiety beda rozmnazac sie przez paczkowanie... :(

Same ze soba ........pozagryzaja sie !!! Im jest potrzebny wrog !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-29 14:09:50

Temat: Re: Odp: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :o
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Same ze soba ........pozagryzaja sie !!! Im jest potrzebny wrog !!!

Hmm... Ja widze, ze Ty tu jakas misje wypelniasz...

--
DrYazzgod

Wewnatrz mojej baby cos sie rusza. Wazy toto
tyle co jeden browar i podobno tez baba. :))

1. Data: 2000-04-29 15:21:09

Temat: Odp: Odp: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :o
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Hmm... Ja widze, ze Ty tu jakas misje wypelniasz...

Misje , nie misje...........ale po co tak rezygnacyjnie utyskujesz !!!
Co...........chcesz dolaczyc do sfory podporzadkowanych i dlatego mentalnie
sie przygotowujesz..........jakby to byla oczywistosc jakas ???
A dziewczyny sie ciesza !!!.....................mamy goscia !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-29 16:08:14

Temat: Re: Mezczyzni musza wiginac.
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> ...ale po co tak rezygnacyjnie utyskujesz !!!

Ja ? Wcale nie utyskuje. Stwierdzam fakt. Taka jest logika
ewolucji. Jestesmy dinozaurami. Tyle, ze jakimis zmutowanymi, bo
absurdalnie agresywnymi. Wiekszosc mordercow to faceci, wiekszosc
gwalcicieli to faceci, wiekszosc psychopatow to faceci... itd. To
my wywolujemy wojny, to my skonstruowalismy bombe atomowa, a potem
ja zrzucilismy w "odpowiednie" miejsce, to my zalozylismy obozy
koncentracyjne, to my wymyslilismy komunizm, faszysm, nazizm,
antysemityzm, rasizm... itd.
Warunkiem przetrwania ludzkosci jest wyginiecie mezczyzn...

1. Data: 2000-04-29 18:35:25

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Apr 2000 00:29:50 GMT, DrYazzgod <D...@i...pl>
wrote:

> No i stalo sie: wewnatrz mojej baby cos sie
> rusza :o

Moim zdaniem to Obcy, może nawet królowa?

A tak poważnie to gratuluję i pozdrawiam

Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

psychoanaliza
J23 ZGLOS SIE !!!
Kto się smieje z psychologów ????
Reklama ?
Wywiad z prof. - dzisiejsze zycie a telewizja, telefony, internet