Wiadomosc od Joanny bylo Czy "Kurczak z KFC" wykonczyl slalych grupowiczow

1. Data: 2000-05-19 09:44:00

Temat: Wiadomosc od Joanny bylo Czy "Kurczak z KFC" wykonczyl slalych grupowiczow
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragment wiadomosci od Joanny S., ktora otrzymalam na priva.

"Normalna poczta dziala, a z serwerem grup dyskusyjnych za nic nie
moge sie polaczyc.
pozdrawiam mocno Ciebie i cala grupe kulinarna, jestem nadal z Wami,
choc na razie tylko czytam. :))))

Joanna"

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-05-19 17:45:11

Od: k...@p...pl (adasko) szukaj wiadomości tego autora

-----
> [...]
> moge sie polaczyc.
> pozdrawiam mocno Ciebie i cala grupe kulinarna, jestem nadal z Wami,

mialem dokladnie to samo, walczylem chyba z tydzien i okazalo sie ze mam zle
wpisny adres swojego email w outloku. Moze jest tak u ciebie.
adasko

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

Gazpacho
Kem budyniowy
Re: Truskawki znow