Kem budyniowy

1. Data: 2000-05-19 07:56:05

Temat: Kem budyniowy
Od: j...@i...isk.skierniewice.pl (Joanna Pulawska) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby polecic mi jakis sprawdzony przepis na krem budyniowy? Bo
niestety kiedys zrobilam ale bardzo mi sie zwazyl i mowiac szczerze nie chce
mi sie tej kleski powtarzac jeszcze raz.
Aska

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-05-19 11:26:54

Temat: Re: Kem budyniowy
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co z tego ze przepis będzie dobry, ja dostałam taki ponoć dobry (mam go
w domu, więc nie chcę tu improwizować) od koleżanki, której wypieki jadłam i
rzeczywiście w jej wydaniu krem pychota.
A mi się zawsze klusi. Robiłam kilka razy i dałam sobie spokój ... Chyba nie
dla mnie ten temat.
Jak już się nauczysz, daj znać na grupę gdzie tkwi sęk....

--
Ania K.

1. Data: 2000-05-19 12:21:31

Od: w...@y...pl (Weles) szukaj wiadomości tego autora

To jest porcja np. na przełożenie małego tortu.
2 jaja
łyżka mąki ziemniaczanej
po 3/4 szklanki mleka i cukru
pół kostki masła lub margaryny (używam zawsze tradycyjną "Palmę")
2 łyżki kakao

Żółtka, cukier, mąkę oraz mleko dokładnie wymieszaj i podgrzewaj na
małym ogniu nie przerywając mieszania (inaczej zrobią się "kluchy").
Kiedy masa zgęstnieje odstaw ją do ostygnięcia. W tym czasie możesz
połączyć masło (margarynę) z kakao i dodawać do tego chłodną masę.
Trzeba utrzeć dokładnie, by nie zostały nierozstarte odrobiny masy
budyniowej. Na końcu (ostrożnie mieszając) dodaj dwa białka ubite na
sztywną pianę. I to wszystko. Masa jest smaczna, nie za słodka i w
miarę bezpieczna, bo tylko białka są surowe.
Renata Weles

1. Data: 2000-05-19 16:44:58

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
nie
> dla mnie ten temat.
> Jak już się nauczysz, daj znać na grupę gdzie tkwi sęk....

Sprobuj w czasie gotowania mieszac nie lyzka a elektrycznym mikserem na
srednich obrotach. Ja tak robie i zawsze mam krem gladki jak aksamit..
F.

Re: Truskawki znow
Truskawki znow
espresso