Wiara tylko dla plebsu.

91. Data: 2013-09-06 12:18:21

Temat: Re: Wiara tylko dla plebsu.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Sep 2013 15:00:13 +0200, Chiron napisał(a):

> Od lat Ci piszę:
> nie_popularyzuj_wiedzy_tajemnej. IMO- dostaleś rykoszetem. I zamiast dać
> sobie spokój- wyciszyć się, medytować, czy też korzystać z metod
> hooponopono- brniesz dalej drogą, która zaprowadziła Cię po prostu na
> manowce. Naprawdę nie potrafisz przestać? Ustąp, a wygrasz.

Bardzo dobrze powiedziane.

92. Data: 2013-09-06 12:19:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Sep 2013 16:05:52 +0200, FEniks napisał(a):

> Czyli konkretnym objawem tego "niszczenia pola" przez Twoich wrogów są
> dolegliwości żołądkowe albo inne somatyczne?

Tia, prze Ciebie dziś mi cała garść włosów wypadła na przykład ;-PPP

93. Data: 2013-09-06 12:37:10

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 12:19, Ikselka pisze:

> Tia, prze Ciebie dziś mi cała garść włosów wypadła na przykład ;-PPP

bo na stare lata nie mądrze jest tak drastycznie
kilogramy zrzucać ;))))))))))))) po prostu
dupcia zagłodzona zabrała cebulkom i masz co masz ;-P

94. Data: 2013-09-06 13:12:53

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> bo na stare lata nie mądrze jest tak drastycznie

a co Ty dziecko możesz wiedzieć
o starych latach ?????

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))

nie pchaj się tak .......przyjdzie pora
to się dowiesz jak to jest
wszystko ma swój czas
:)))))

95. Data: 2013-09-06 13:20:28

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 13:12, kali pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> a co Ty dziecko możesz wiedzieć
> o starych latach ?????
>
> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))

> nie pchaj się tak .......przyjdzie pora
> to się dowiesz jak to jest
> wszystko ma swój czas
> :)))))

:(((((((((((((((((

96. Data: 2013-09-06 13:26:05

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
))))))))

> :(((((((((((((((((

????
nie martw sie na zapas

jak to mcmlxxi.xi.xi - napisał
wszystko co jest - jest dobre
zarówno młodść jak i starość :))))

97. Data: 2013-09-06 13:41:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli ta bita żona ma czekać, aż mąż-oprawca do terapii dojrzeje?
Eno- zara, zara- proszę mi tu nie amputować niczego:-)

Ewo- napisałem, że: "wina" za zaistniałą sytuację leży po obu stronach. Do
terapii powinni więc przystąpić oboje. Jeśli ona przestanie być ofiarą- to
po prostu więcej nie pozwoli się pobić- będzie asertywna. Zachowań
asertywnych w takiej sytuacji może być wiele. Może zabrać dzieci i odejść,
może zostać i stawiać opór. Wbrew może temu (może), co myślisz- to drugie
wyjście jest trudniejsze, ale lepsze. Taki damski bokser- to prawie zawsze
tchórz. Jeśli kobieta nauczy mu się asertywnie stawiać granice- to ma spore
szanse, żeby sobie poradzić. Im bardziej będzie mu schodzić z drogi i
spełniać coraz to bardziej eskalujące żądania- tym bardziej on będzie
agresywny. No ale- powtórzę: do tego kobieta musi być asertywna, żeby sobie
z nim poradzić pod wspólnym dachem.

> Ale hamulców przed czym? Przecież sam piszesz powyżej (i nie tylko tutaj),
> że do terapii trzeba dorosnąć, że nie da się nikogo na siłę leczyć. Więc
> chodzi tylko o zachowanie małżeńskiego status quo, jakiekolwiek ono by nie
> było? Bo tak?
Tak, też. To jest bardzo ważne- ma silne oddziaływanie na społeczeńśtwo: oto
istnieją nierozerwalne więzi. Małżeństwo ma o wiele większą rangę, a rodzina
cieszy się sporym autorytetem. Jeśli ktoś nie podołą- to znaczy, że postąpił
nieodpowiedzialnie. Niech sięwięc liczy z konsekwencjami- np ostracyzmem.

> No to teraz już rozumiem, skąd u Ciebie takie przekonania. Czy w każdej
> dziedzinie życia tak rodziców naśladujesz?
Opowiadałem o towarzystwie moich rodziców- oczywiście ostracyzm dotyczył
jego. Ona- jak mi sięwydaje- po prostu nie chciała przychodzićna wspólne
spotkania- bo pewno było jej głupio. Czy naśladuję rodziców? Sam się łapię
na pewnych zachowaniach, które są moje własne- ale przypominam sobie, że
wcześniej były rodziców:-). Wiele zachowań odrzuciłem- jestem tym, na którym
(patrząc z punktu widzenia ustawień rodzinnych) coś się kończy- i przestaje
nawracać.

> Skąd wiesz, a może ona właśnie wciąż czeka, aż on dorośnie. :/
Albo jest masochistką, albo- co częstsze- ofiarą, która po prostu się boi
wykonać jakikolwiek ruch. Boi- nie tylko dlatego, że dostanie bicie, ale np
dlatego, że przecież sama sobie w życiu nie poradzi, a mąż może i bije, ale
przecież pensje przynosi, etc.

> Wierzę, ale są, bo są w takim właśnie duchu wychowane - że to norma
> załatwiania babsko-męskich porachunków.

> Wiesz, z dwojga złego lepiej, kiedy słabszy fizycznie bije silniejszego.
> :/

Tyle, że to nie fair. Moja małżowinka bije mnie bez dania racji. Wystarczy
tylko, że wejdę do kuchni i przez grzeczność spróbuję Jej produktów, żeby
pochwalić- i już dostaję ścierą. Uważasz, że to w porządku? Czy ja mogę
zadzwonić na niebieską linię?

--

Chiron

98. Data: 2013-09-06 14:09:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy ludzie mają ogromny lęk przed dowiedzeniem się czegoś o sobie. A
> jeśli używa się przy tym takiej magicznej terminologii (która NB w
> rejonach, gdzie powstała, jest czymś zupełnie naturalnym), to ten lęk może
> faktycznie doprowadzić człowieka do psychiatryka. Taka jest moja opinia na
> ten temat.

Zupełnie nie to...

--

Chiron

99. Data: 2013-09-06 14:10:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-06 00:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A Ty o tym obijaniu też hipotetycznie? Czy masz podparcie w praktyce?

Mam spore poparcie. Wychowałem się wśród takich ludzi. Gdzieś połowa moich
sąsiadów tak miała.

--

Chiron

100. Data: 2013-09-06 14:12:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to to samo. Zbytnia naiwność, prostoduszność, brak dystansu - to
> wg mnie defekt psychiczny, rozumiany oczywiście niekoniecznie w
> kategoriach
> chorobowych. Ale okreslam to jak określam...

Tyle, że on był naprawdę używany w charakterze mentalnego lustra- zapory.
Zorało mu to psychikę doszczętnie. A także zdrowie fizyczne.

--

Chiron

anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.
Dobranoc