Wiatr i modrzew

11. Data: 2003-04-09 18:15:16

Temat: RE: Wiatr i modrzew
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JotHa

> O ! tak wygladal w zeszlym roku wiosna :-).. w kwietniu :-)))
> http://www.best-dog.net/acubenes/galeryjka/original/
wiosna015.jpg
> - pierwszy
> z prawej !
>
> Pozdrawiam
> Asia

Ładny ten ogródek :-) można się tam wprowadzić.... jako krasnoludek :-)
:-) Bogusław

12. Data: 2003-04-10 07:47:23

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwole sobie wyrazic przeciwna opinie.
Alez oczywiscie :-)))

Ja znacznie bardziej wole
> ksztalty naturalne, wlasciwe danej roslinie.

Jako, ze tkwie w polskiej takiej, a nie innej rzeczywistosci czasami musze
isc na kompromis. Jak pisalam powyzej, gdybym zostawiala modrzew naturalny
prawdopodobnie bylaby to wowczas glowna roslina, jedna z nielicznych, nie
liczac zdzbel trawy :-))) na mojej powierzchni uprawowej.
Niestety.....

Pozdrawiam
Asia

13. Data: 2003-04-10 07:49:26

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładny ten ogródek :-) można się tam wprowadzić.... jako krasnoludek :-)
Jesli TEN tradycyjny z lekka glinany, czy tez z czego tam sa wytwarzane, to
mowie zdecydowanie NIE !!!

Jesli jednak znasz te basniowe, to zwolaj ich cale stadko :-)))

Pozdrawiam
Asia

14. Data: 2003-04-10 10:00:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jesli TEN tradycyjny z lekka glinany, czy tez z czego tam sa wytwarzane,
> mowie zdecydowanie NIE !!!
>
> Jesli jednak znasz te basniowe, to zwolaj ich cale stadko :-)))

To byłby krasnoludek-gigant:-) Bogusław odreagowujący skalniaczki?
Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-04-10 13:48:45

Od: "Raróg" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc jednak ingerujesz w naturę i prostujesz drzewa. A fe. :-)))))))
wiadomości news:1rWka.54870$JI.15188271@twister.neo.rr.com...

16. Data: 2003-04-10 15:47:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b73sot$q2s$1@inews.gazeta.pl Raróg
<r...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> A więc jednak ingerujesz w naturę i prostujesz drzewa. A fe. :-)))))))

Hejka. Spokojnie, to tylko nieszkodliwa forma schizofrenii;-) Michał nie
tnie, nie pryska, nie nawozi ale jak mu coś przeszkadza, to wycina, wyrywa z
korzeniami albo wysyła armię interwencyjną z koalicjantami:-)
Pozdrawiam pokojowo Ja...cki

17. Data: 2003-04-10 15:57:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Raróg napisał(a) w wiadomości: ...
>A więc jednak ingerujesz w naturę i prostujesz drzewa. A fe. :-)))))))

Taka ingerencja jest uzasadniona, poniewaz jak sadze, klon Michala sam sie
nie zasial. Nie jest juz w stu procentach naturalny.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2003-04-11 17:53:58

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raróg" <r...@p...gazeta.pl> napisał > Mam również piekielne
wiatry wiejące od łąki. Efekt - modrzew jest
> takkrzywy, że zastanawiam się ile jeszcze będzie rósł. Nie ma
jużmożliwości podpierania go czy prostowania.

Mój modrzew rósł prościutki jak świca. Miał chyba z 8 metrów. Tej zimy wiatr
wyrwał go z korzeniami. Natomiast stare jabłonie, rosnące niemal poziomo
żyją do dziś i nawet silne wichury krzywdy im nie robią.
Goldie

19. Data: 2003-04-12 16:18:50

Temat: Re: Wiatr i modrzew -OT
Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tnie, nie pryska, nie nawozi ale jak mu coś przeszkadza, to wycina, wyrywa
> korzeniami albo wysyła armię interwencyjną z koalicjantami:-)

Tak na marginesie miałem dziś taką złotą myśl ;-) :
"Byliśmy wiele lat pod okupacją sowiecką i komunistyczną . Ale nie chciałbym
aby ktoś mnie wyzwalał i obce czołgi były na moich ulicach ."

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

20. Data: 2003-04-12 17:51:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b79git$n3g$2@nemesis.news.tpi.pl Too old...
<t...@t...pl> napisał(a):

> Tak na marginesie miałem dziś taką złotą myśl ;-) :

Hejka. Całe szczęście, że parki, ogrody i działeczki są apolityczne :-)
I niech tak zostanie. Kwiaty, drzewa, krzewy rosną tam, gdzie stworzymy im
odpowiednie warunki a klimat pozwola.
Pozdrawiam słonecznie i ciepło Ja...cki

zima-wiosna-zima
Gdzie kupic ziemie, kore?