Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/

11. Data: 2013-03-27 07:11:33

Temat: Re: Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
news:7055e364-db7f-41d3-b1f5-0f4773d7212f@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:17:28 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

>Wiesz co myślę - że w tym Panstwie ludziom jest coraz ciezej,
>dodatkowo ludzie maja coraz bardiej namieszane w glowach
>więc potrzebują na kogos wywalic wściekłość.

Ikseli jest na pewno ciezej. Na umysle. Wszyscy pamietamy, ze Iksela bodaj
jako jedyna oadzila Katarzyne W z miejsca. Wszyscy pamietamy.

>Osobowosc Wasniewskiej jest bardzo zlozona i bardzo nietypowa - ciekawi
>mnie ten przypadek.

Niezlozona i dosc spotykana. Na 100% kazdy choc raz w zyciu trafil na
takiego czlowieka.

12. Data: 2013-03-27 07:18:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 02:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A ty jak zwykle prosto od cepa strony... Prosto jak cep.
> --
> XL

To jest fakt, tam gdzie aborcja zabroniona morduje się dzieci tylko do
katolickich baranów to niedociera.

13. Data: 2013-03-27 12:23:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 08:11:33 +0100, Ghost napisał(a):

> Ikseli jest na pewno ciezej. Na umysle. Wszyscy pamietamy, ze Iksela bodaj
> jako jedyna oadzila Katarzyne W z miejsca. Wszyscy pamietamy.

A zacytuj.
--
XL

14. Data: 2013-03-30 13:55:10

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cy4jaduqzewn$.xoxvgkez4b5.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> [...]
> do osądzenia. M.in. ze względu na postawienie jej zarzutu nieumyślnego bądź
> umyślnego spowodowania śmierci. W pierwszym przypadku mogłaby być skazana
> na 5 lat pozbawienia wolności, w drugim - na 10, a po dwóch i pół roku
> mogłaby się ubiegać o warunkowe przedterminowe zwolnienie, przy czym
> zaliczono by jej dotychczasowy areszt. - To jest wyzwanie dla prokuratury,
> dla obrońcy, ale także dla opinii publicznej i mediów, które dotychczas
> życie Katarzyny W. traktowały jako coś na sprzedaż, także dlatego, że ona

A co za różnica czy 5 czy 10 lat, czy wyjdzie po 2,5 czy po 5 za
dobre sprawowanie? Po tygodniu "koleżanki" dadzą jej tak
popalić, że nie będzie chciało jej się żyć. I bardzo dobrze -
kluczowe dla wyroku więzienia są pierwsze miesiące, a nie lata,
bo po roku człowiek się przyzwyczaja i nawet zaczyna sobie
chwalić więzienie.

Dłuższe więzienie jest potrzebne dla recydywistów, ale nie
dlatego żeby ich ukarać, ale żeby ich odizolować od
społeczeństwa, bo są już niereformowalni.

Ostatnio słyszałem gadkę jakiegoś bezdomnego, który wręcz
zachwycał się więzieniem w miesiącach zimowych - lepsze żarcie,
tv - minusem było jedynie to, że nie można wyjść i to, że
więźniowie rozbierają się dopiero pod prysznicami. A tak to luz
bluess - spacerniak, dobre żarcie itd. itd.

PF

15. Data: 2013-03-30 15:34:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Mar 2013 14:55:10 +0100, Flyer napisał(a):

> [...]
> więźniowie rozbierają się dopiero pod prysznicami. A tak to luz
> bluess - spacerniak, dobre żarcie itd. itd.

Zenua. Ty nawet cienia cienia nie łapiesz, o co biega.
--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj

16. Data: 2013-03-30 16:36:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-03-30 14:55, obywatel Flyer uprzejmie donosi:

> [...]
> kluczowe dla wyroku więzienia są pierwsze miesiące, a nie lata,
> bo po roku człowiek się przyzwyczaja i nawet zaczyna sobie

Dlatego co bardziej zapobiegliwi starają się o etykietkę szczególnie
niebezpiecznych, bo zapewnić sobie pojedynczą klatkę i izolację od
ewentualnego a bardzo realnego zagrożenia.

Dowiedz się, globuś...
Nazi.
Obrzydliwy ja - człowiek
A poczytajcie se: cuda w NASA