Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/

1. Data: 2013-03-25 21:26:08

Temat: Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"- Proces Katarzyny W. jest poszlakowy tylko po części - mówi prof.
Zbigniew Ćwiąkalski, były minister sprawiedliwości. W wywiadzie dla
"Polityki" Ćwiąkalski pytany, czy opinia publiczna może wpływać na wyrok
sądowy, stwierdził, że w przypadku Katarzyny W. "są ogromne, rozpalone
przez tabloidy emocje i jest 'zapotrzebowanie' na zabójstwo".(...)

(...)W opinii Ćwiąkalskiego, sprawa Katarzyny W. jest zdecydowanie trudna
do osądzenia. M.in. ze względu na postawienie jej zarzutu nieumyślnego bądź
umyślnego spowodowania śmierci. W pierwszym przypadku mogłaby być skazana
na 5 lat pozbawienia wolności, w drugim - na 10, a po dwóch i pół roku
mogłaby się ubiegać o warunkowe przedterminowe zwolnienie, przy czym
zaliczono by jej dotychczasowy areszt. - To jest wyzwanie dla prokuratury,
dla obrońcy, ale także dla opinii publicznej i mediów, które dotychczas
życie Katarzyny W. traktowały jako coś na sprzedaż, także dlatego, że ona
sama w narzucane jej role wchodziła."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,132034,title,Wszyscy-jes
tesmy-sedziami-opinia-publiczna-moze-wplywac-na-wyro
k-ws-Katarzyny-W,wid,15367650,wiadomosc.html
--
XL

2. Data: 2013-03-26 10:42:05

Temat: Re: Wiec sądź, sądź dalej, Aicha :-/
Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 22:26:08 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

jak sądziła Aicha?
O co był spór?
Druch

3. Data: 2013-03-26 16:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Mar 2013 03:42:05 -0700 (PDT), Druch napisał(a):

> W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 22:26:08 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
>
> jak sądziła Aicha?
> O co był spór?
> Druch

Aicha nie sądziła, ale _O_sądziła.
O to się rozchodzi.

Osądziła i Katarzynę W. jako katolicką zaklamaną morderczynię, oraz mnie,
która NIE OSĄDZAŁA Katarzyny W. przed wyrokiem, a tylko wyrażała żal,
natomiast prosiła o wstrzymanie się z O_sądzaniem_.
--
XL

4. Data: 2013-03-26 16:24:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Mar 2013 17:17:28 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> która NIE OSĄDZAŁA Katarzyny W. przed wyrokiem, a tylko wyrażała żal,
> natomiast prosiła o wstrzymanie się z O_sądzaniem_.

Tzn JA NIE OSĄDZAŁAM Katarzyny W. przed wyrokiem, a tylko wyrażałam żal,
natomiast prosiłam o wstrzymanie się z O_sądzaniem_.

--
XL

5. Data: 2013-03-26 19:37:39

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 17:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tzn JA NIE OSĄDZAŁAM Katarzyny W. przed wyrokiem, a tylko wyrażałam żal,
> natomiast prosiłam o wstrzymanie się z O_sądzaniem_.
>
> --
> XL

Kto co ma sądzić głupie tłuste buraki, oddawna wiadomo że odbieranie
kobietom zdolności wyboru przez zakłamaną propagande prowadzi tylko do
obłudy systemowej, oficjalnie jedno się mówi drugie się robi, bo każdy
wie że stanowisko kk jest nierealne jak utopijny komunizm, katolicy
dowiadują się o tym najpóźniej bo bezmyślni. A tym gorzej gdy jeszcze
psychopatyczne zachowania kościoła się wspiera, to się emocjonalnie
odlatuje od ludzi i dzieci, jest to oznaka niedojrzałości psychiczej i
tym samym katoliczki mordują dzieci lub wyrzucają na śmieci do okien
życia.

6. Data: 2013-03-26 23:41:11

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:17:28 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Osądziła i Katarzynę W. jako katolicką zaklamaną morderczynię, oraz mnie,
> która NIE OSĄDZAŁA Katarzyny W. przed wyrokiem, a tylko wyrażała żal,
> natomiast prosiła o wstrzymanie się z O_sądzaniem_.

Wiesz co myślę - że w tym Panstwie ludziom jest coraz ciezej,
dodatkowo ludzie maja coraz bardiej namieszane w glowach
więc potrzebują na kogos wywalic wściekłość.
Martwi mnie ze to zwalanie winy (np. na kosciol, narod) jest takie prymitywne, na
sile, nic w tym polotu, tylko tępy ekstremizm.

Osobowosc Wasniewskiej jest bardzo zlozona i bardzo nietypowa - ciekawi mnie ten
przypadek.

Druch

7. Data: 2013-03-27 00:07:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 00:41, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
sile, nic w tym polotu, tylko tępy ekstremizm.

> Osobowosc Wasniewskiej jest bardzo zlozona i bardzo nietypowa - ciekawi mnie ten

Zabroniliście aborcji to dzieci mordują, od zawsze ta prawidłowość
istniała, ale czernobyl umysłowy przcież musi- przeżyjmy to jeszcze
raz- Dlatego ta mechanika życia prostaków jest przerażająca, bo
powielają szkodliwe zachowania zupełnie bezmyślnie i na takich
wiochach to jest niesamowicie widoczne, że chłop powtarza chłopa i to
powtarzanie jest ważne a nie konsekwencje że sobie szkodzą .

8. Data: 2013-03-27 00:13:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 01:07, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> wiochach to jest niesamowicie widoczne, że chłop powtarza chłopa i to
> powtarzanie jest ważne a nie konsekwencje że sobie szkodzą .

Tak, to wpisz google osobowość matki madzi i pokaże się diagnoza-
Psychopatia-

9. Data: 2013-03-27 01:43:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Mar 2013 16:41:11 -0700 (PDT), Druch napisał(a):

> [...]
sile, nic w tym polotu, tylko tępy ekstremizm.

> Osobowosc Wasniewskiej jest bardzo zlozona i bardzo nietypowa - ciekawi mnie ten

Mnie także, ale... raczej boję się tego, co w niej siedzi i nie bardzo palę
się do poznania tego... Osobowość typowego mordercy wydaje się bowiem
prosta, a tutaj jest NAJPIERW jakiś BÓL, który ją popchnął do strasznego
czynu, który z kolei ją powoli zabija. I chyba jej chodziło wasnie o to,
żeby długo zabijać SIEBIE. Dlatego wchodziła w swą rolę tak długo. Jakby
sama soboe przewlekając kolczasty drut przez ranę. Tak czuję.
Nie wiem tylko, co jej zrobili, że zapragnęła siebie oraz kogoś ukarać tak
skomplikowanie, tak perfidnie, ale i tak rozpaczliwie...
--
XL

10. Data: 2013-03-27 01:44:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Mar 2013 17:07:58 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Zabroniliście aborcji to dzieci mordują

A ty jak zwykle prosto od cepa strony... Prosto jak cep.
--
XL

Dowiedz się, globuś...
Nazi.