Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc

1. Data: 2015-10-08 00:08:39

Temat: Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No wiecie, Ikselka znowu pojechały, że już tylko na wsi mężczyźni potrafią kobiety
traktować, więc schodzimy na ziemię i mamy temata. Na ziemi drogie panie jest tak że
kobiety uciekają od tradycyjnego modelu, bo to model, traktujący kobietę jak
popychadło z władzy chłopa i plebana.

Newsweek.pl: Czy wiele kobiet ze wsi migruje do miast?
Dr Amanda Krzyworzeka: Ze wsi migruje więcej kobiet niż mężczyzn. Widać to dobrze w
zjawisku "starych kawalerów" na wsi - grupa ta jest znacznie liczniejsza, niż "stare
panny". Kobiety mają silniejszą motywację do migrowania. Poza tym są do tego lepiej
przygotowane - mają statystycznie lepsze wykształcenie niż mężczyźni, a do tego są
samodzielniejsze. Nadal zdarzają się mężczyźni, którzy nie potrafią poradzić sobie
bez mamy, która im ugotuje i posprząta. Niektórzy po wyjeździe na studia nauczą się
tego, ale są i tacy, którzy wolą zostać w wygodnej sytuacji, w domu rodzinnym, gdzie
jakaś kobieta - matka, potem żona czy siostra - zadbają o niego.

http://m.newsweek.pl/kobiety-nadal-uciekaja-ze-wsi-d
o-miast-w-poszukiwaniu-lepszego-zycia--i-swietnie-so
bie-radza,97197,1,1.html

2. Data: 2015-10-08 09:08:55

Temat: Re: Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> No wiecie, Ikselka znowu pojechały, że już tylko na wsi mężczyźni potrafią
> kobiety traktować,

Ikselka nic takiego nie napisała

>więc schodzimy na ziemię i mamy temata. Na ziemi drogie
> panie jest tak że kobiety uciekają od tradycyjnego modelu, bo to model,
> traktujący kobietę jak popychadło z władzy chłopa i plebana.

Ja sobie chwalę tradycyjny model. Ale ja mam Mężczyznę u boku, a nie pana w
różowych rurkach.

> [...]
> ale są i tacy, którzy wolą zostać w wygodnej sytuacji, w domu rodzinnym,
> gdzie jakaś kobieta - matka, potem żona czy siostra - zadbają o niego.

A ta pani Amanda to widziała jakas wieś, czy tylko czytała o niej?
Nie wie, dlaczego te kobiety dbają o facetów?

Możesz sobie zacząć pluc jadem;->

3. Data: 2015-10-08 09:57:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> Wrote in message:

> Ikselka nic takiego nie napisała

> Ja sobie chwalę tradycyjny model. Ale ja mam Mężczyznę u boku, a nie pana w
> różowych rurkach.

Też sobie chwalę. Życie z Mężczyzną u boku pozwala cieszyć się
pełnią Kobiecości. Jak durne kobiety wierzą feministkom, to
potem wychowują synków, od których ich synowe muszą potem
uciekać. Moja Teściowa żyła z Mężczyzną, była cudowną Kobietą,
więc wychowała Mężczyznę (oczywiście to było możliwe tylko z
Mężczyzną, jakim był mój wspaniały Teść). Dziękuję Bogu, że się
mogliśmy spotkać i on jest od 1981 roku moim Mężem.

Mój Ojciec niestety nie szanował kobiet, to w rodzinie mojego
Męża, patrząc na jego rodziców i żyjąc przy nim zobaczyłam, jakie
to wspaniałe być kobietą. Tak więc to dzięki mojej Teściowej i ja
z nieważnej, niepewnej siebie, poświęcającej swe aspiracje dla
uwielbianego przez ojca brata - stałam się Kobietą.
Także po latach pewien mądry spowiednik w Łagiewnikach wytłumaczył
mi to, kiedy spowiadałam się z żalu do Ojca o ten brak szacunku
dla mnie, córki. On mi to rozwiązał w minutę i zdjął ze mnie ten
ciężar, mówiąc: To nie pani wina, pani tu w niczym nie zawiniła,
pani ojciec nie deprecjonował pani jako swoje dziecko, lecz jako
KOBIETĘ, która nie chciała mu się poddać, jako KOBIETĘ, która
miała własne zdanie i osobowość - albowiem jako KOBIETA i
jednocześnie najbliższa osoba była pani jego największym i
pierwszym życiowym dysonansem emocjonalnym. Kochał panią jako
córkę, ale nie umiał szanować jako kobietę.

> Nadal
>
> A ta pani Amanda to widziała jakas wieś, czy tylko czytała o niej?
> Nie wie, dlaczego te kobiety dbają o facetów?
>
> Możesz sobie zacząć pluc jadem;->

Skoro woli, niech tak żyje. Tylko co to za życie...

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-10-08 13:56:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> No wiecie, Ikselka znowu pojechały

Wczoraj było o imigrantach, somalijczycy 20x częściej
gwałcą szwedki, co ty na to? Wina kleru wioskowa pało?

5. Data: 2015-10-08 16:00:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> No wiecie, Ikselka znowu pojechały

Wczoraj było o imigrantach, somalijczycy 20x częściej
gwałcą szwedki, co ty na to? Wina kleru wioskowa pało?

Tak kretynie w krajach gdzie seks jest tabu jak katolickie czy islamskie mamy
wylęgarnie zboczeńców, natura nie tworzy zboczeń, tworzy zboczenia kultura represji
do seksualności.

6. Data: 2015-10-08 16:08:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
glob wrote:

> [...]

A ta pani Amanda to widziała jakas wieś, czy tylko czytała o niej?
Nie wie, dlaczego te kobiety dbają o facetów?

A nigdy nie pomyślałaś że to niedojrzałość emocjonalna i na tych wsiach przez brak
samodzielności szuka się kogoś kto będzie niańczył, bo kalectwo samo nie potrafi i
domaga się systemu opiekuńczego. ? Model gdzie kobieta za nic nie decyduje, powoduje
też że następnie musi ją ktoś dzwigać i te objawy szarmackości dokładnie pokazują że
kobieta jest niesamodzielnym kalectwem. Nowe pokolenie nie jest ani chamskie ani bez
kultury, jest samodzielne i od kobiety i od faceta oczekuje się dynamicznej
samodzielności, a nie jeden wiesza się na drugim i ten go dźwiga.

7. Data: 2015-10-08 16:21:08

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> samodzielne i od kobiety i od faceta oczekuje się dynamicznej
> samodzielności, a nie jeden wiesza się na drugim i ten go dźwiga.

Jedyną niedojrzałość emocjonalna to ja widzę w tobie.
I taką talibańską zajadłość, jaką usiłujesz piętnować, jakbys się
konkurencji obawiał. Pa.

8. Data: 2015-10-08 16:50:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
Jedyną niedojrzałość emocjonalna to ja widzę w tobie.
I taką talibańską zajadłość, jaką usiłujesz piętnować, jakbys się
konkurencji obawiał. Pa.

To jest prawidłowość kobieta upośledzona do samodzielnych decycji potrzebuje kogoś
kto nią niańczy i ty domagasz się jak mała dziewczynka księcia z bajki. Teraz książe
nie chce worka na plecy ale partnerki.

9. Data: 2015-10-08 16:59:19

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> potrzebuje kogoś kto nią niańczy i ty domagasz się jak mała dziewczynka
> księcia z bajki. Teraz książe nie chce worka na plecy ale partnerki.

Dopiero zapodałeś, że to faceci ze wsi są nieorajdy i kobiety muszą ich
niańczyć. Weź się zdecyduj.

10. Data: 2015-10-08 17:05:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
Dopiero zapodałeś, że to faceci ze wsi są nieorajdy i kobiety muszą ich
niańczyć. Weź się zdecyduj.

Problem polega na tym, że jak ciebie zamknę w piwnicy, czyli zniewolę, na każde swoje
widzimisie, to jednocześnie muszę się tobą zajmować abyś przeżyła, czyli tobie
chlanie dostarczać, byś nie wykitowała, prał ubrania, dostarczał leki itd. Odbiorę
ci samodzielność ale jednocześnie muszę ciebie doglądać i zajmować się tobą. Kobiety
dojrzałe wyszły z wiejskich piwnic i tym samym ich partnerzy nie muszą tak koło nich
chodzić, bo są samodzielne.

Polska rodzina żebrakiem we własnym kraju.
Idą.
Gdyby ktoś w domu...
To co plugawe
Szczuka pięknieje z każdym rokiem