Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc

11. Data: 2015-10-08 17:27:35

Temat: Re: Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tym samym robicie wrażenie krówek w zagrodzie, wyjecie że mój gospodarz dzisiaj mnie
nie wydoił. A gospodarz ma to gdzieś, bo krowy doją się same, stały się samodzielne,
tym samym już nie ma ich w zagrodzie gospodarza, pozostały jakieś niedorowiniete
krowy, co nie potrafią same siebie wydoić i wyją jakie straszne czasy.

12. Data: 2015-10-08 17:31:01

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> - pokaż cytowany tekst -
> Dopiero zapodałeś, że to faceci ze wsi są nieorajdy i kobiety muszą ich
> niańczyć. Weź się zdecyduj.
>
> Problem polega na tym, że jak ciebie zamknę w piwnicy, czyli zniewolę, na
> każde swoje widzimisie, to jednocześnie muszę się tobą zajmować abyś
> przeżyła, czyli tobie chlanie dostarczać, byś nie wykitowała, prał
> ubrania, dostarczał leki itd. Odbiorę ci samodzielność ale jednocześnie
> muszę ciebie doglądać i zajmować się tobą. Kobiety dojrzałe wyszły z
> wiejskich piwnic i tym samym ich partnerzy nie muszą tak koło nich

Jeśli tak widzisz relacje z kobietami, to się nie dziw, że żadna cie nie
chce

13. Data: 2015-10-08 17:41:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- ukryj cytowany tekst -
glob wrote:

> [...]
> chodzić, bo są samodzielne.

Jeśli tak widzisz relacje z kobietami, to się nie dziw, że żadna cie nie

Dlatego omijam buraczane damy, bo to rodzaj krowy, który trzeba jeszcze doić, stoją w
zagrodzie i wyją że niewydojone. Dojrzałe krówki doją się same stały się samodzielne,
więc i nie zachowują się jak zwierzęta rolne, co nie jest dziwne że taka Ikselka
kojarzy mnie się z zoofilią, bo ona raczej zwierze niż człowiek, trzeba jej chlewik
obrobić bo sama nie potrafii. To jest etap ewolucyjny, ona nie idzie równomiernie i
ten tradycyjny model przypomina zwierzynieć niesamodzielnych u gospodarza, niż osoby
samodzielne, zaradne, które funkcjonują jak ludzie.

14. Data: 2015-10-08 17:48:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Oct 2015 17:31:01 +0200, krys napisał(a):

> Jeśli tak widzisz relacje z kobietami, to się nie dziw, że żadna cie nie
> chce

Musiałaby go niańczyć i utrzymywać - a potem zażądać eutanazji 3-]

15. Data: 2015-10-08 17:52:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -

> Jeśli tak widzisz relacje z kobietami, to się nie dziw, że żadna cie nie
> chce

Musiałaby go niańczyć i utrzymywać - a potem zażądać eutanazji 3-]

Właśnie o to chodzi że was buraczane damy trzeba niańczyć boś jeszcze zwierzęta i
gospodarz musi zwięrzęta dopilnować. A kobiety samodzielne, ich nie trzeba
kontrolować bo same podejmują decyzje, co wzbogaca układ.

16. Data: 2015-10-08 22:18:49

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

> zwierzęta i gospodarz musi zwierzęta dopilnować. A kobiety
> samodzielne, ich nie trzeba kontrolować bo same podejmują decyzje, co

...połówkowy, bo drugiej polowy zazwyczaj brakuje.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

17. Data: 2015-10-08 23:48:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Ty raczej idziesz wbrew ewolucji bo u ciebie kobieta i dzieci mają robić twoje
zachciewajki. A to jest zagroda gospodarza, a za drutem kobiety i dzieci, gdzie taki
jak ty w wiaderku dostarcza chleb z wodą ( to jest ta szarmancja krys) i robi co chce
według co mu strzeli do łba.
1. Ikselka i Krys to jeszcze zwierzęta, czyli niesamodzielne, pozbawione wolnej woli
okazy, gdzie ktoś je dogląda w zagrodzie bo nie są samodzielne.
2. Kobieta- człowiek nie potrzebuje doglądania, ona sama kupi, zapracuje, ona
postanawia o swoim życiu i to jej doświadczenie wnosi w związek.
Ewolucja jest widoczna, ona nigdy nie idzie równomiernie.

18. Data: 2015-10-09 08:38:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> drutem kobiety i dzieci, gdzie taki jak ty w wiaderku dostarcza chleb
> z wodą (to jest ta szarmancja krys) i robi co chce według co mu

Jak zwykle serwujesz groch z kapustą. Mężczyzna i Kobieta mają być, ani
mniej ani więcej, tylko nauczycielami dla Dziecka. Dziecko nie jest ich
własnością atak właśnie traktują dzieci ich matki. Dziecko jest dla
rodziców SZANSĄ na zrozumienie samych siebie, jest LATARNIĄ na drodze
ich rozwoju. Rodzice mogą ze światła tej latarni skorzystać i stać się
oświeconymi albo też przegapić tę szansą, którą jest dla nich dziecko.

I mógłbyś wreszcie skończyć z tą mantrą, według której ja chcę
wykorzystywać kobietę i dziecko do zaspokojenia własnych potrzeb. Od
czasu rozpadu mojej rodziny żyję samotnie i brakuje mi Kobiety ale nie
zdecyduje się na związek z taka, która nie ma szans na osiągnięcie
samo-świadomości. Marnowałbym niepotrzebnie energię.

> 1. Ikselka i Krys to jeszcze zwierzęta, czyli niesamodzielne,
> pozbawione wolnej woli okazy, gdzie ktoś je dogląda w zagrodzie bo
> nie są samodzielne.

Są niesamodzielne i dlatego żerują na mężczyznach. I dlatego musimy je
wyedukować byśmy stali się dla siebie partnerami a nie wyzyskiwaczami. I
by przestały one krzywdzić dzieci.

> 2. Kobieta-człowiek nie potrzebuje doglądania, ona sama kupi,
> zapracuje, ona postanawia o swoim życiu i to jej doświadczenie wnosi
> w związek.

Takich kobiet jeszcze nie ma albo jest ich bardzo niewiele.

19. Data: 2015-10-09 09:49:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 23:48, glob pisze:

> 2. Kobieta- człowiek nie potrzebuje doglądania, ona sama kupi, zapracuje, ona
postanawia o swoim życiu

Takie pytanko - czy kobieta-feministka może postanowić o niezapracowywaniu?

Ewa

20. Data: 2015-10-09 15:04:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

postanawia o swoim życiu

Takie pytanko - czy kobieta-feministka może postanowić o niezapracowywaniu?

Może, bo tu właśnie chodzi o wybór dokonany przez osoby, feministaka może być
garkotłukiem, bo to lubi, bo tak wybrała, bo się w tym spełnia, bo im razem to
odpowiada. Problem zboczeńców w sutannach polega na tym, że oni na siłę swoje utopie
wciskąją gdzie jest kobiety miejsce i że ona ma tam być. Religia jak widzisz
demoralizuje, bo cała ta godność człowieka polega na tym że on ma wybór i jeśli
wybiera panią domu, to jej wybór, bo to im w ich sytułacji pasuje, a zdemoralizowany
kler przecież nawet Skłodowską straszył i dlatego z polski musiała wyjechać, bo miała
być garkotłumiem bo tak oni stwierdzili.

Polska rodzina żebrakiem we własnym kraju.
Idą.
Gdyby ktoś w domu...
To co plugawe
Szczuka pięknieje z każdym rokiem