"Wielka książka o aborcji".

691. Data: 2011-11-04 20:54:25

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-04 21:20, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ależ jakże piękne

i cenne

> w kontekście wcześniejszych i późniejszych wystąpień. [hint: paradoks
> kłamcy]

Ewa

692. Data: 2011-11-04 20:54:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:20:15 +0100, Paulinka napisał(a):

> To tak karkołomnie skonstruowane zdanie, że nie potrafię się do niego
> odnieść. Serio.

Nie widze tam nic karkołomnego. Tam są dwa osobne zdania.

693. Data: 2011-11-04 20:55:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:51, Ikselka pisze:

> Nie mam zamiaru. Male słowko "lub" tutaj dosyć wyraźnie załatwia sprawę.

Oczywiście.

Ewa

694. Data: 2011-11-04 20:56:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-04 20:33, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie ma tego NIGDZIE w oryginale, oczywiście. Znalazłam tylko, jak ktoś inny
> też o tej wypowiedzi wspomina i podaje jakiś ślad :
> "Nieznany Świat nr 10 2009r
> "W numerze 7-8 2004 polskiego miesiecznika EKOSWIAT/Australia/ zacytowano
> wypowiedź prof Religi , który stwierdził , ze 80% chorób ustąpiłoby
> samoistnie , gdybysmy temu nie przeszkadzali siegając po lekarstwa. Z
> lekami czy bez - skutek byłby ten sam: ustapienie choroby , wyleczenie.""
> http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?PHPSESSID=0
b2c0a9ed5993f00d4168aa741ca23fc&action=printpage;top
ic=4098.0

> Wystarczy? - eee,na pewno nie. Samego Religi już Ci nie podrzucę, bo nie
> żyje...

Nie no, wystarczy. Po zliczeniu pośredników i tak wychodzi lepiej niż
plota z magla.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

695. Data: 2011-11-04 20:58:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:45:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-04 20:22, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiadomo. Zastrzyk testosteronu.

Nie zażywam. Włosów też nadal nie mam na nogach ani piersiach.
http://kulturystyka.bajo.pl/3223,testosteron,jak,pod
niesc,jego,poziom.html

696. Data: 2011-11-04 20:58:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie widze tam nic karkołomnego. Tam są dwa osobne zdania.

A ja widzę słowo 'widzę' napisane bez 'ę'.

--

Paulinka

697. Data: 2011-11-04 20:59:08

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" napisał

> Jest zła, ale wg ludzkich norm można szukać uzasadnienia.

Łał, widzę, że zaczynasz coś rozumieć.
To teraz jeszcze spróbuj sobie przyswoić, że dla każdego z ludzi te normy
mogą być inne.

N.

698. Data: 2011-11-04 20:59:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-04 21:52, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

Nie wiem nie wiem.

Qra

699. Data: 2011-11-04 20:59:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:50:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jest opcja nr 4
> Nie miałam nigdy aborcji, nie dopuszczam jej u siebie, ale innym nie
> zabraniam podejmować właśnie takiej decyzji.

Nie zabraniać a być za to RÓŻNICA.

700. Data: 2011-11-04 21:00:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:51:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-04 20:38, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

-ze-zwlok,1,3328774,wiadomosc.html

> Nie muszę. Wystarczy, że Ty świecisz ładnym równym światłem.

Ktoś musi bowiem. Inaczej byłoby ciemno i zimno.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia
"Trei się udało, uda się i nam."